خبرگزاری کار ایران

شرکت بیش از 9 هزار دانش‌آموز ناحیه یک ارومیه در امتحانات نهایی

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۵۲۸

امتحانات نهایی دانش‌آموزان سال سوم و چهارم متوسطه(پیش‌دانشگاهی) از صبح امروز در 31 حوزه امتحانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، طبق برنامه از پیش تنظیم شده سال‌جاری امتحانات دروس نهایی خردادماه دانش‌آموزان سال سوم و چهارم متوسطه(پیش دانشگاهی) سال‌تحصیلی 94-95 از صبح امروز در 31 حوزه نهایی دخترانه و پسرانه، مقطع سوم متوسطه و پیش دانشگاهی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

این برنامه‌ امتحانی مربوط به دانش‌آموزان سال سوم متوسطه رشته‌های نظری به شیوه سالی واحدی، نیمسالی واحدی ویژه بزرگسالان و داوطلبان آزاد ، دانش‌آموزان سال سوم متوسطه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و دانش آموزان سال چهارم روزانه بزرگسالان و داوطلبان آزاد بوده و در حال اجراست.

اشرف نجف‌آباد مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه در بازدید از تعدادی حوزه های امتحانی از نزدیک روند برگزاری امتحانات مورد بررسی قرار داد و گفت: خوشبختانه مدیران واحدهای آموزشی  برنامه امتحانی، تاریخ و زمان برگزاری امتحانات هر رشته را در اسرع وقت و به نحو مقتضی ضمن نصب در محل مناسب، به اطلاع تمام دانش آموزان و داوطلبان آزاد رسانده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه با ابراز خوشحالی از نحوه برگزاری امتحانات، در حین بازدید و امضای صورت‌جلسه از روسای حوزه ، مجریان و همکاران متولی و برگزارکننده امتحانات تقدیر و تشکر کرد.

امسال با پایان یافتن سال‌تحصیلی 94-95 در این دوره از  امتحانات بیش از 9000 نفر دانش‌آموز از مدارس متوسطه تابعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز