خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسئولان؛

مرکز آموزشی ورفاهی فرهنگیان شهرستان نقده افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۸۸۹

ایلنا: همزمان با افتتاح 15 مرکز رفاهی ودرمانی در 13استان در سراسر کشور، مرکز آموزشی ورفاهی فرهنگیان نقده از طریق ویدئو کنفراس توسط وزیر آموزش وپرورش افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نقده، همزمان با 16 مرکز رفاهی ودرمانی در 13 استان در سراسر کشور، مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان نقده از طریق ویدئو کنفراس توسط وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

در آیین افتتاح تالار مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان نقده که مشاور اجرایی مدیر کل، تعدادی از روسای ادارات اداره کل و مسئولان محلی نیز حضور داشتند، علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس با تشکر از تمامی مدیران استانی از مدیریت آموزش و پرورش نقده به صورت ویژه تقدیر و دستور افتتاح این مرکز را صادر کرد.

محمد بطحایی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش درباره پروژه‌های مذکور گفت: تمام این مراکز رفاهی و درمانی که امروز به بهره‌برداری رسید، از محل صرفه‌جویی‌های منطقه‌ای و درآمدهای اختصاصی مناطق و استان‌ها بوده و هیچ‌کدام از این پروژه‌ها از بودجه عمومی کشور تامین اعتبار نشده‌اند.

منصور سعیدی، مدیر آموزش وپرورش نقده نیز ابتدا خطاب به حاضران در مراسم گفت: توسعه اقتصادی و سیاسی کشور در گرو توسعه آموزش و پرورش است و توسعه آموزش وپرورش در گرو ارتقاء سطح رفاه و معیشت معلمان است.

وی هدف از احداث تالار مرکز رفاهی فرهنگیان نقده را در همین راستا و در امتداد سیاست‌های وزارت متبوع عنوان کرد.

تالار فرهنگیان نقده با مساحت 500متر مربع در مرکز آموزشی و رفاهی و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال احداث شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز