خبرگزاری کار ایران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر خبر داد

پیشرفت 25 درصدی پروژه کلینیک تخصصی پیرانشهر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، کلینیک تخصصی این شهرستان جهت توسعه و گسترش فضای فیزیکی در حال بازسازی است.

«جعفر کریمی وزنه» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در پیرانشهر، ضمن اشاره به اثرات مثبت طرح تحول نظام سلامت بر حوزه درمان این شهرستان گفت: کلینیک تخصصی یکی از برنامه‌های مفید و ارزنده‌ای بود که در قالب طرح تحول نظام سلامت توانست روند ارائه خدمات درمانی را تسریع بخشد و مشکلات مردم را دراین خصوص کاهش دهد، اما به دلیل استقبال مردم از این طرح و نبود فضای فیزیکی کافی برای ارائه خدمات درمانی متأسفانه با چالشهایی روبرو شدیم که با اقدامات به موقع و تلاش مدیران دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و همکاران این شبکه توانستیم زمینه را برای توسعه فضای فیزیکی این کلینیک تخصصی فراهم کنیم.

وی افزود: این پروژه در مکان قبلی مرکز بهداشتی درمانی شهری ۱ با توسعه فضای آن به ۱۳۲۰ متر مربع در سه طبقه با سازه فلزی ساخته خواهد شد که برای انجام این عملیات مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرع تحول نظام سلامت تخصیص داده شده است و مقرر شده تا پایان سال ۹۵ به بهره‌برداری برسد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت از روند پیشرفت چشمگیر پروژه خبر داد و گفت: کلینیک تخصصی پیرانشهر در حال حاضر با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی بوده، بتن ریزی فنداسیون و پی ساختمان بطور کامل انجام شده است و در حال نصب ستون‌هاست.

به گزارش ایلنا، پروژه احداث کلینیک تخصصی پیرانشهر در راستای برنامه‌های اجرایی طرح تحول نظام سلامت از ۲۰ اسفند سال ۹۴ کلید خورده و مقرر شده تا پایان دهه فجر سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد خبر : ۳۷۲۱۶۳