خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

عده‌ای با نیات سیاسی به دنبال تضعیف دولت هستند

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۲۲۱

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت برای تامین مطالبات زنان و جوانان به همراهی همه نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، «علیرضا رادفر» صبح امروز در نشست کارگروه مشترک "خانواده و بانوان" و "ستاد ساماندهی امور جوانان" شهرستان ارومیه، تاثیر اشتغال را در کاهش آسیب‌های اجتماعی پیرامون جوانان مهم تلقی کرد و گفت: ایجاد فرصت های شغلی تنها توسط دولت امکان پذیر نیست و به سرمایه گذار خصوصی نیاز است که متاسفانه آنگونه که باید فضا را برای سرمایه گذار فراهم نکرده ایم.

وی با انتقاد از مخالفان برجام، خاطرنشان کرد: در پسابرجام فرصت های جدیدی برای کشور ایجاد شده، ولی متاسفانه آنها که ادعا می کنند دغدغه برجام دارند، هیچگونه همراهی با دولت نداشته و امروز فقط دولت را مورد حمله قرار داده اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه برجام راهبرد و تصمیم نظام بوده، تصریح کرد: مگر از نهایی شدن برجام چقدر گذشته که مخالفین با تمام توان دولت را به بهانه برجام تخریب می کنند.

رادفر با طرح این سئوال که اگر امروز برجام نبود، کجا بودیم، یادآور شد: دشمن با تمام توان برنامه‌ریزی کرده بود که صادرات نقت ایران را قطع کند و متاسفانه به موفقیت نیز نزدیک شده بود و با تداوم روند ایران هراسی و عدم تعامل با دنیا، معلوم نبود امروز چه جایگاهی در جهان داشتیم.

وی با تاکید بر لزوم همراهی جامعه با سیاست های کلان، افزود: در همین فاصله کوتاه پسابرجام، فرصت‌های سرمایه گذاری زیادی به وجود آمده و نباید فراموش کرد که جوانان ما حق دارند زمینه برای اشتغال آنها فراهم شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با یادآوری مجدد این نکته که دولت به همراهی نیاز دارد، تصریح کرد: متاسفانه عده ای با نیات سیاسی به دنبال تضعیف دولت هستند.

رادفر تاکید کرد: باید نگاه‌مان به جوانان را اصلاح کنیم و نباید آنها را آنقدر محدود کنیم که پرسشگری و ابتکار خود را از دست بدهند.

وی نگاه مثبت به جوانان را ضروری دانسته و گفت: جوانان ما نخبه و مبتکر هستند و باید به عنوان یک منبع ارزشمند به آنها نگاه شود و نباید نگاه سرکوبگرانه به جوان داشته باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در پایان ایجاد فرصت و امید برای جوانان را مهم تلقی کرده و افزود: توسعه جامعه به کارهای تیمی نیاز دارد و جوانان را باید به انجام کارهای تیمی ترغیب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز