خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اهداء 192 میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی مهاباد توسط خیرین

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۵۸۹

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از اهداء 192 میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان توسط خیرین سلامت خبر داد.

«سامان مرزنگ» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مهاباد، گفت: جمعی از خیرین شهرستان مهاباد از جمله جمعیت ژین (بانوان) مبلغ 20 میلیون ریال، گلی خمایزی مبلغ 60 میلیون ریال، زلیخا سینا مبلغ 50 میلیون ریال، شادی عربی مبلغ 20 میلیون ریال، شایسته داودی مبلغ 5 میلیون ریال، روناک قنبری 7 میلیون ریال، پریزاد معینی 2 میلیون و پانصد هزار ریال، جعفر معروفی مبلغ 2 میلیون و پانصد هزار ریال، سیامک سپاسی مبلغ 10 میلیون ریال، سید نوحه عنایتی 3 میلیون ریال، لقمان پیروتی 2 میلیون ریال، دکتر علی محمدی 10 میلیون ریال و در مجموع 192 میلیون ریال به بخش NICU هدیه کردند.

وی افزود: دستگاه Active Ncpap و دستگاه هیو مدیفایر، ترالی نگهدارنده، ست لوله و سایر متعلقات که به ارزش 98 میلیون ریال توسط خیرین خریداری شده و در بخش Nicu بیمارستان امام خمینی(ره) در حال استفاده است و مابقی مبالغ اهدایی در حال جمع آوری برای خرید یکی دیگر از دستگاه های قابل استفاده در این بخش به ارزش 300 میلیون ریال است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: خدمت رسانی به مردم از اولویت بالایی برخوردار است و رسیدگی به احوالات مردم و نگاه به همنوع و دستگیری و کمک و همدلی برای مسلمین یک تکلیف الهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز