خبرگزاری کار ایران

منصور صادقیان خبرداد:

نصب بیش از ٩ هزار علمک گاز در بخش شهری و روستایی آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۶۱۳

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی گفت: پارسال در بخش شهری و روستایی استان ٩ هزار و 45 علمک نصب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، منصور صادقیان گفت: در پی عملیات شبکه گذاری ٨ هزار و ٩٦٤ کیلومتر گاز طبیعی در بخش‌های مختلف استان، در بخش شهری، روستایی و صنایع به ٧٧٣ هزار و ١٣٧ رسید.

صادقیان با بیان اینکه پارسال بیش از ١١ کیلومتر خطوط انتقال گاز در سطح استان اجرا شد، گفت: تاکنون ٢٣٢ کیلومتر خط انتقال گاز در بخش شهری، روستایی و صنایع انجام شده است.

وی افزود: پارسال با اجرای عملیات یک‌هزار و ٢٨٦ کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری شهری، روستایی و صنایع تاکنون ٨ هزار و ٩٦٤ کیلومتر عملیات شبکه گذاری در سطح استان به مرحله اجرا رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی ادامه داد: پارسال در بخش شهری ٢١٦ کیلومتر، دربخش روستایی یک هزار و ٣٩ کیلومتر و در بخش صنایع و دیگر ٣١ کیلومتر شبکه گذاری گاز اجرا شد.

صادقیان گفت: بر اساس حجم عملیات اجرایی انجام شده در سطح استان پارسال ١٨ هزار انشعاب به تفکیک در بخش شهری یک هزار و ٥٦١ علمک و در بخش روستایی هفت هزار و ٤٨٤ علمک نصب شد که تاکنون ٣٤٩ هزار و ٢٦٨ هزار انشعاب در استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی افزود: در بازه زمانی یاد شده ٤٨ هزار و ٦٠١ مشترک به جمع مشترکان و مصرف کنندگان گاز طبیعی اضافه شدند که با احتساب این تعداد تاکنون ٧٧٣ هزار و ١٣٧ مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز