خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

هر محله میزبانی شایسته از رئیس جمهوری در سفر به آذربایجان غربی باشد

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۷۳۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در رابطه با تشکیل ستادهای استقبال مردمی از رییس جمهور در استان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، «علیرضا رادفر» در رابطه با سفر رئیس جمهوری به استان آذربایجان غربی گفت: در آینده ای نزدیک، استان سرافراز و شهید پرور آذربایجان غربی، میزبان فرزند ایران خواهد بود و دکتر روحانی و هیات دولت، با حضور در استان، از نزدیک به دیدار هموطنان این خطه پهناور از میهن اسلامی مان خواهند پرداخت.

وی در خصوص تشکیل ستاد استقبال از رئیس جمهوری در استان نیز اظهار داشت: این ستاد در حال حاضر به ریاست معاون سیاسی استاندار و با حضور جمعی از مدیران، در استان تشکیل شده و تمهیدات لازم را برای میزبانی شایسته از سفر ریاست محترم جمهور به آذربایجان غربی پیش بینی کرده است.

معاون استاندار همچنین توضیحاتی درباره تشکیل ستادهای استقبال مردمی از رئیس جمهور در استان ارائه کرد و گفت: ما از تشکیل ستادهای مردمی استقبال از رئیس جمهوری در استان استقبال می‌کنیم و مردم عزیز و شهروندان می‌توانند بصورت خودجوش نسبت به تشکیل ستادهای استقبال از رئیس جمهور اقدام و فضای استان را بیش از پیش برای حضور و میزبانی از رئیس جمهور و اعضای هیات دولت آماده کنند و ما باور داریم مردم عزیز استان، میزبان خوبی برای رئیس محترم جمهوری خواهند بود.

وی اضافه کرد: امیدواریم در روز تشریف فرمایی جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور به استان، هر محله یک ستاد استقبال مردمی در جهت استقبال و میزبانی شایسته و باشکوهی از رئیس جمهوری و دولت تدبیر و امید باشد.

رادفر با تاکید بر اینکه استقبال از رئیس جمهور قطعا دشمن شکن و باعث تقویت نظام و حمایت از دین و انقلاب است، افزود: برپایی ستادهای استقبال از رئیس جمهوری یک کار گروهی و مردمی است و ستادهای تشکیل شده کاملا خودجوش هستند و دولتی ها در استان نقشی در اداره آنها ندارند و امیدواریم آثار خیر و برکات آن نصیب منطقه شود.

وی با اشاره به سفرهای دولت تدبیر و امید به استان های دیگر نیز گفت: دولت یازدهم در این سفرها حجم بالایی از مشکلات مردم را بررسی می کند و بدون تردید این مهم در استان آذربایجان غربی نیز باعث خیر و برکات فراوان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز