خبرگزاری کار ایران

در سال ۹۴ صورت گرفت؛

اهدای مبلغ 230 میلیونی انجمن حمایت از زاندانیان‌ پلدشت به خانوده‌های نیازمند زندانیان

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۲۱۴

امام‌جمعه شهرستان پلدشت گفت: انجمن حمایت از زندانیان در سال 94 مبلغ 230 میلیون ریال به خانواده‌های نیازمند زندانیان اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پلدشت، حجت‌الاسلام دوزدوزانی در مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پلدشت که امروز در محل سالن اجتماعی فرمانداری با هدف انتخاب 2 بازرس این انجمن برگزار شد با اشاره به اینکه قوه‌قضائیه باعث می‌شود در جامعه آرامش ایجاد شود، اظهار داشت: کمک به افراد و خانواده‌های نیازمند از نشانه‌ها مومن است و وظیفه داریم در این راستا به خانواده‌های زندانیان نیازمند کمک و یاری برسانیم.

حجت الاسلام عباس‌نژاد دادستان پلدشت نیز در این جلسه ابراز داشت: سال‌گذشته انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پلدشت 300 میلیون ریال از محل جشن‌های گلریزان و مساعدت‌های مختلف درآمد داشته و در قبال آن در سال 94 مبلغ 230 میلیون ریال به خانوده‌های نیازمند زندانیان کمک‌های مختلفی همچون کمک هزینه تحصیلی و بسته اقلام ضروری اهدا شده است.

صادق حبیب‌زاده معاون فرماندار پلدشت هم در ادامه این جلسه ابراز داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمامی مسائل خرد و کلان مملکت با اراده مردم و با برگزاری انتخابات تحقق پیدا می‌کند.

در انتهای این مراسم با رأی‌گیری میان مدعویین آقایان علی عربلوی‌مقدم و صفر سلیمی به عنوان 2 بازرس جدید انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پلدشت در سال 95 انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز