خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو خبر داد:

پایش مستمر بازار در ماکو همزمان با ماه رمضان انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۷۶۹

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو گفت: در ماه مبارک رمضان علاوه بر پایش مستمر بازار، کالاهای مورد نیاز مردم نیز با قیمت مناسب در ماکو عرضه می شود.

«علیرضا شکیب» امروز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ماکو با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: بدین منظور افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی های پرمصرف و مرسوم ماه مبارک رمضان انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو گفت: بر این اساس برای پایش مستمر بازار، تسهیل و تسریع در تامین و نیز دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

وی درباره عملکرد واحد بازرسی و نظارت شهرستان ماکو در اردیبهشت ماه افزود: در این ماه تعداد 757 واحد اقتصادی توسط بازرسان شهرستان ماکو بازرسی شده و از این تعداد 39 واحد به دلیل تخلفات اقتصادی شناسایی و با تشکیل پرونده‌های جداگانه به ارزش 10 میلیون و 142 هزار و 400 ریال به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ماکو اظهار داشت: تعداد پروانه کسب‌های صادره توسط اتحادیه‌های صنفی در این ماه نیز 20 و تعداد پروانه کسب‌های ایثارگری یک فقره بوده است.

وی در مورد اهم اقدامات انجام شده در این ماه، در بخش صنعت و معدن شهرستان ماکو اظهار داشت: در این رابطه 7 مورد از معادن فعال و 15 مورد از واحد های صنعتی این شهرستان نظارت و بازرسی به عمل آمد.

شکیب افزود: علاوه بر آن در امور پیله وری چهار مورد کارت صادر و دو مورد تمدید شده است.

وی افزود: در زمینه ثبت آماری صادرات و واردات از بازارچه ساری سو شهرستان ماکو نیز 78 مورد ثبت آماری برای صادرات به ارزش 780 هزار دلار و 197 مورد ثبت آماری واردات به ارزش 862 هزار و 905 دلار صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز