خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوکان مطرح کرد:

هر سال گام‌های موثری در مبارزه با مواد مخدر برداشته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۸۳۷

فرماندار شهرستان بوکان گفت: برنامه ریزی در حوزه های فرهنگی، پیشگیری و درمان در امر مبارزه با مواد مخدر جزو سیاست های کلان نظام بوده و هر سال در این راستا گام‌های مؤثری برداشته می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوکان، جمال خسروی در دومین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، درسخنانی اظهار داشت: اورژانس اجتماعی به عنوان مرکز تخصصی، کنترل و کاهش بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی می تواند ارائه خدمات و اقدامات فوری در جامعه ارائه کند تا جامعه از نظر آسیب های اجتماعی در امان باشد.

وی با بیان اینکه این مرکز در پیشگیری، توانبخشی و درمان آسیب های اجتماعی و توانمندسازی افراد در برابر ناهنجاری های اجتماعی نقش بسزایی ایفا می کند، اظهار کرد: ایجاد اورژانس اجتماعی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه ضروری بوده و باید این مرکز در بوکان هرچه زودتر آماده بهره‌برداری شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوکان گفت: در سال 95 بحث پاکسازی مناطق آلوده نسبت به سال‌های دیگر جدی‌تر گرفته شده و ما مسئولان نیز در سطح شهرستان باید با تعامل و هم اندیشی بیشتر در این حوزه فعالیت داشته باشیم.

فرماندار شهرستان بوکان اظهار داشت: بیکاری، سطح تحصیلات ، خانواده ، جامعه، همه و همه در اعتیاد تأثیرگذار هستند و با آسیب شناسی و میزان تاثیرگذاری هر یک از عوامل می توان با برنامه ریزی با آن مبارزه کرد.

خسروی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های جامعه و به ویژه سمن ها گفت: توسعه فرهنگی و مشارکت پذیری مردم، مهم ترین بخش توسعه است و باید با اعتماد سازی این نگرانی جامعه را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه جمع آوری معتادان و پاک سازی معابر نیاز به بازنگری قوانین داشته و حاصل همکاری همه دستگاه هاست، گفت: جهت تداوم شهرستان عاری از معتاد باید ضابطین قضایی با دستگاههای اجرایی همکاری داشته باشند.

مقام عالی شهرستان بوکان در ادامه ، به سفر ریاست محترم جمهور و هیات دولت به استان ونماینده تام الاختیار ایشان به بوکان اشاره کرد و خواستار همکاری و هماهنگی تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان جهت استقبال باشکوه از کاروان تدبیر و امید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز