خبرگزاری کار ایران

ماموستا عبدالقادر بیضاوی:

ترک و کُرد در آذربایجان‌غربی ۳۸ سال مدافع راستین انقلاب بوده‌اند

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۲۸۸

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: در طول ۳۸ سال گذشته مردم آذربایجان غربی اعم از ترک و کرد و شیعه و سنی مدافع راستین انقلاب بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی امروز در دیدار علما، ایثارگران و برگزیدگان آذربایجان‌غربی با رئیس جمهور ضمن خیرمقدم به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی اظهار داشت: آذربایجان غربی به دلیل مجاورت با سه کشور پیوسته مورد طمع دشمنان بوده است.

وی تصریح کرد: دشمنان در طول تاریخ سعی کردند مردم این استان را به دلیل تعلق داشتن آنان به قومیت‌های مختلف به جان هم بیندازند اما به فضل خدا هم اکنون مردم در این منطقه از کشور به‌طور مثال‌زدنی و با مسالمت‌آمیزی غیرقابل وصف کنار هم زندگی می‌کنند.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: دشمنان همیشه دنبال خدشه‌دار شدن وحدت اهل تشیع و سنت بوده‌اند ولی این مردم زیر پرچم قرآن اجازه تعدی نداده‌اند.

بیضاوی افزود: مردم این استان با آشنایی کامل به رسالت مرزبانی خود همیشه حافظ صادق و قدرتمندی برای کشور از گزندها بوده‌اند و امنیت پایداری را رقم زده‌اند.

وی اظهار داشت: این امنیت کشور برخلاف ناآرامی‌های کشورهای همجوار زیر پرچم ایران و قرآن محفوظ و مستدام مانده‌است و این مهم باید تقویت شود.

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه گفت: اقدامات شجاعانه دولت تدبیر و راهبری‌های مقام معظم رهبری قابل‌تقدیر است بنابراین از همه تلاشگران حاکمیت تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: در طول 38 سال گذشته مردم آذربایجان‌غربی اعم از ترک و کرد و شیعه و سنی مدافع راستین انقلاب بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز