خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد:

پایش کلیه واحدهای صنعتی شهرستان مهاباد انجام شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۶۰۱

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: اردیبهشت امسال، پایش کلیه واحدهای صنعتی شهرستان به منظور شناسایی مسائل و مشکلات و بررسی آخرین وضعیت واحدهای صنعتی شهرستان مهاباد انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مهاباد، صادق قادری با اشاره به عملکرد اردیبهشت ماه این اداره اظهار داشت: در این ماه، پایش کلیه واحدهای صنعتی شهرستان به منظور شناسایی مسائل و مشکلات و بررسی آخرین وضعیت واحدهای صنعتی آغاز شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، در اردیبهشت سال 95 از واحدهای صنعتی بزرگ مقیاس شهرستان مهاباد به منظور شرکت در کارگاه آموزشی راه اندازی واحد تحقیق و توسعه (R$d) در واحدهای صنعتی دعوت به عمل آمد.

به گفته قادری، شناسایی تعداد 17 واحدهای صنعتی فعال فاقد مجوز و ارسال اخطاریه جهت دریافت مجوزهای لازم به منظور ادامه فعالیت، صدور 4 فقره جواز تاسیس و اصلاح 3 فقره پروانه بهره‌برداری و احصای مشکلات واحدهای صنعتی فعال، نیمه فعال، راکد و طرح های در دست اجرا نیز در این ماه صورت گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از پیگیری مستمر و نقش برجسته در جهت حل مشکلات کشت و صنعت مهاباد خبر داد و تصریح کرد: این اقدام به منظور برون رفت از مشکلات عدیده سردرگمی دستگاه‌های متولی انجام شد.

 وی با اشاره به اقدامات بخش معدن این اداره بیان کرد: تهیه و تدوین برنامه زمان‌بندی بازدید از معادن در سه ماه اول سال، بازدید مستمر از معادن شهرستان مطابق برنامه زمان‌بندی و جمع بندی گزارشات و اعلام به سازمان و نیز بررسی و ساماندهی وضعیت قراردادهای مسئولان و اعلام به واحدهای فاقد مسئول فنی از سایر اقدامات اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد بوده است.

قادری گفت: در بخش امور اصناف، شناسایی تعداد 639 واحد دارای پروانه کسب، صدور 32 مورد پروانه کسب ایثارگری و نیز ثبت واحدهای صنفی غیر مجاز در سامانه ایرانیان اصناف نیز انجام شد.

وی اظهار داشت: در ماه گذشته بازرسی از تعداد 78 مورد کارگاه خانگی جهت تمدید 3 فقره پروانه تولید غیر متمرکز با مدیریت متمرکز مربوط به 3 نفر از تولید کنندگان صورت گرفت.

 قادری با اشاره به اهم اقدامات نظارت و بازرسی اردیبهشت امسال در این شهرستان گفت: در این زمینه یک هزار و 486 مورد بازرسی صورت گرفته و در این زمینه 105 پرونده تشکیل و 106 تخلف به ارزش 34 میلیون و 802 هزار و 600 ریال کشف شد.

به گفته رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد، شناسایی و ساماندهی 18 واحدهای نانوایی آزادپز فاقد مجوز در شهرستان نیز در ماه گذشته صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز