خبرگزاری کار ایران

طی نشستی در فرمانداری صورت گرفت؛

توضیحات فرماندار تکاب درباره اجرای حکم شلاق کارگران معدن آٔق‌دره

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۹۳۰

فرماندار تکاب گفت: فرمانداری تکاب در جریان صدور و اجرای حکم مجازات کارگران نبوده و حتی از نحوه اجرای آن نیز بی‌اطلاع بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تکاب، ایرج ثقفی در نشست رسیدگی به مشکلات کارگران معدن‌آق‌دره که با حضور جمعی از مسئولان در فرمانداری شهرستان تکاب برگزار شد، افزود: فرمانداری شهرستان تکاب حتی از نحوه اجرای حکم بی‌اطلاع بوده و از طریق رسانه‌ها از این مسئله مطلع شده در حالیکه برخی اینگونه جوسازی کرده‌اند که فرماندار تکاب بر این مسئله اصرار داشته که این ادعا صحیح نیست.

وی گفت: پرونده کارگران معدن با طی مراحل قانونی و از طریق مراجع قضایی بررسی شده است.

فرماندار شهرستان تکاب با بیان اینکه اخبار مربوط به قضیه اجرای حکم مجازات کارگران با حاشیه سازی‌ها و جوسازی‌ها علیه دولت و دستگاه‌های اجرایی تکاب همراه بود، افزود: مشکلات کارگران باید در فضایی آرام، با تعامل و کار کارشناسی حل شود و مسایل جامعه کارگری نباید موجب تشویش اذهان عمومی و فضاسازی علیه دولت شود.

وی بیان کرد: حمایت از کارگران معادن و بهبود فضای کسب و کار همواره در دستور کار فرمانداری و ادارات مرتبط در تکاب بوده و سوء استفاده از مشکلات و جوسازی‌ها قطعا به زیان جامعه کارگری است.

فرماندار شهرستان تکاب اظهار کرد: برخی نباید با ناآگاهی از جزییات مشکلات کارگران، علیه دولت و مسئولان شهرستان تکاب جوسازی کنند و جامعه‌کارگری را دستاویز اهداف و برنامه‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز