خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت نقده خبرداد؛

1600 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در نقده امحاء شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۹۳۵

رئیس مرکز بهداشت نقده گفت: 1600 کیلو گرم انواع مواد غذایی غیر مجاز و فاسد در این شهرستان امحاء شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نقده، سیفعلی اسکندرزاده گفت: بازرسان بهداشت محیط در بازرسی های روزانه خود از واحدهای صنفی، اقدام به کشف و ضبط بیش از 1600 کیلو گرم از انواع مواد غذایی و آشامیدنی از تاریخ یکم فروردین تا هشتم خرداد ماه سال جاری از سطح عرضه به دلایل فاسد بودن، تاریخ گذشته ، تقلبی و بدون مجوز بودن، توقیف و با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف، دادستانی و صنعت معدن در محل دفن زباله های شهرداری امحاء شد.

رئیس مرکز بهداشت نقده بیان داشت: رویکرد مدیریتی و اولویت اول سیاست راهبردی این مرکز مبتنی بر آموزش و فرهنگ سازی است، اما در جایی که معدود متصدیانی بخواهند سلامت مردم را بازیچه سودجویی های خود قرار دهند و آموزش و فرهنگ سازی بر آن تاثیر پذیر نباشد، مرکز بهداشت از میثاق اصلی خود که همانا حفظ سلامتی شهروندان است عددول نکرده است و خاطیان را به دست قانون و عدالت می‌سپارد.

اسکندرزاده افزود: خریداران باید در زمان خرید مواد غذایی و آشامیدنی نهایت دقت را در مشخصات کامل بهداشتی بر روی بسته بندی مواد غذایی از جمله پروانه ساخت ،تاریخ تولید وانقضاء ،مهر استاندارد و سایر مشخصات بهداشتی داشته باشند و در صورت مشاهده موارد تخلف به شماره تلفن 35673450-044 اطلاع دهند.

وی افزود: تلاش و اهتمام بازرسان بهداشت محیط شهرستان نقده در جهت حفظ و ارتقاء سطح سلامت و امنیت مواد غذایی شهروندان است و در راستای انجام وظایف خطیر، بهداشت محیط از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز