خبرگزاری کار ایران

امامی خبر داد:

چالدران می‌تواند گردشگران و توریست‌های خارجی و داخلی را جذب کند

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۶۴۹

معاون مدیرکل اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی وگردشگری استان آذربایجان غربی گفت: شهرستان چالدران می‌تواند گردشگران و توریست‌های خارجی و داخلی را جذب کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از چالدران، حسین امامی در جلسه ساماندهی خدمات سفر که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: امروز بسیاری‌ها از  کشورها از ظرفیت جذب توریست وگردشگر درآمد سرشاری دارند و ما نیز باید با برنامه ریزی بخشی از این ظرفیت را جذب کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری چالدران، حضور سالانه 30هزار گردشگری خارجی در مجموعه جهانی قره کلیسا و نزدیکی زمان برگزاری مراسم مذهبی قره کلیسا اظهار کرد: شهرستان چالدران با ظرفیت‌های بزرگ تاریخی وطبیعی می‌تواند گردشگران وتوریست های خارجی و داخلی را جذب نماید.

امامی با بیان اینکه برگزاری جشنواره های فرهنگی، عشایری و تبلیغات گسترده گامی در جهت توسعه پایدار گردشگری استان آذربایجان غربی است اظهار داشت: بایستی کلیه دستگاههای اجرائی در راستای فراهم نمودن امکانات لازم برای مسافران و اجرای برنامه های ستادی به ویژه برنامه های نظارتی بر واحدهای اقامتی و پذیرایی از لحاظ بهداشتی بویژه در ایام تابستان را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز