خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آموزش سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌غربی:

افراد بی‌سواد شاغل در بخش صنعت و معدن شهرستان خوی شناسایی شدند

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۱۰۰

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: اردیبهشت امسال افراد بی سواد شاغل در بخش صنعت،معدن و تجارت شهرستان خوی شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، علی حضرتی با اشاره به مهمترین اقدامات و عملکرد این اداره در اردیبهشت امسال گفت: در بخش آموزش، افراد بی سواد شاغل در بخش صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوی شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن برنامه آموزشی برای کارکنان معدن بخش خصوصی با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن استان آذربایجان غربی تهیه شد.

حضرتی با اشاره به اقدامات بخش دانش بنیان این اداره بیان کرد: در این  زمینه نیز مقاله بررسی وضعیت اقتصاد دانش بنیان در استان آذربایجان غربی از شعار تا عمل انجام شد.

به گفته وی، برگزاری جلسات توجیهی برای واحدهای صنعتی و معدنی در شهرستان های مهاباد و سلماس به منظور صدور گواهی تحقیق و توسعه به واحدهای فوق نیز در بخش تحقیق و توسعه این اداره صورت گرفت.

 رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در این بازه زمانی، جمع بندی نهایی در خصوص محصولاتی که توانایی دریافت نشان جغرافیایی را دارند و اعلام آن به وزارت و تائید محصولات سیب ارومیه و انگور سردشت به عنوان محصولات نهائی در حوزه ثبت برند جغرافیایی از سوی وزارت متبوع انجام پذیرفت.

حضرتی با اشاره به اقدامات بخش ارتباط صنعت و دانشگاه این اداره نیز افزود: در این رابطه مقاله ارتباط صنعت و دانشگاه و ارسال به نشریه صنعت و دانشگاه جهت چاپ نگارش و اقدامات اولیه جهت شناسایی و انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه های مهم شهرستان های استان انجام شد.

وی گفت: در بخش پژوهش در اردیبهشت امسال، موضوعات پژوهشی معاونتهای مختلف سازمان در راستای اقتصاد مقاومتی شناسایی و احصاء شده و علاوه بر انجام اقدامات شناسایی مشکلات و عارضه های واحدهای صنعتی معدنی جهت تبدیل به موضوع پایان نامه، دریافت کد رهگیری و انجام اقدامات و مذاکرات لازم به منظور دریافت کد پایان طرح پژوهشی و آسیب شناسی فرش دستباف در سامانه سمات صورت پذیرفت.

حضرتی از شناسایی واحدهای بزرگ مقیاس و مهم به منظور استقرار چرخه بهره وری خبر داد و افزود: علاوه بر آن اقدامات اولیه جهت عارضه یابی واحدهای صنعتی با مشارکت تیمهای تخصصی دانشگاه و سازمان انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز