خبرگزاری کار ایران

عطاپور خبر داد:

اتاق فکر جوانان استان آذربایجان غربی تشکیل می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی از تشکیل اتاق فکر جوانان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، هوشنگ عطاپور در پانزدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان آذربایجان غربی که بعدازظهر امروز با حضور اعضای این ستاد در محل استانداری برگزار شد، از تشکیل اتاق فکر جوانان استان خبر داد و افزود: این اتاق با حضور جوانان و نخبگان و زیر نظر استاندار و با هدف هم اندیشی برای ارائه راهکار ، حل مسائل و مشکلات جوانان استان تشکیل خواهد شد.

وی افزود: از مدیران و مسئولان، نخبگان جوان و سازمان های مردم نهاد بویژه سمن‌های فعال در حوزه جوانان درخواست می‌شود دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در رابطه با تشکیل اتاق فکر جوانان و ترکیب اعضای آن به دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان منعکس کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی بر ضرورت توجه و برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان تاکید کرد و گفت: از تمامی دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان انتظار داریم با هماهنگی با دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، اقدامات لازم را برای پر کردن و غنی سازی اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان انجام دهند.

عطاپور اظهار داشت: هدف ما این است که از امکانات موجود دستگاه‌ها و نهادهای عمومی در استان، به بهترین نحو برای پر کردن اوقات فراغت جوانان در تابستان استفاده کنیم.

وی افزود: برای مثال از امکانات ورزشی و فرهنگی مدارس که در تابستان تعطیل می‌شوند، می‌توان برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف ورزشی، تفریحی و فرهنگی و ... استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، برگزاری تورهای روستاگردی، برگزاری تورهای گردشگری مختلف در شهرها، برنامه ریزی و توجه به اوقات فراغت و ورزش جوانان و نوجوانان بویژه در روستاها و مناطق حاشیه ای شهرها، برگزاری نمایشگاه و جشنواره اوقات فراغت در تابستان و برگزاری برنامه های مختلف برای فرزندان کارکنان و کارگران از دیگر موارد مورد اشاره و تاکید مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این جلسه بود.

کد خبر : ۳۸۰۹۵۰