خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

انهدام باند سارقان خودرو با 17 فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: ماموران انتظامی این استان با مشارکت پلیس گیلان ، سارقان متواری خودروهای پژو 405 را در رشت دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، سردار ناصر اصلانی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در ارومیه ، رسیدگی  موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارقان را در شهرستان رشت شناسایی کنند. در استعلام های صورت گرفته مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از کسب نیابت قضایی ، طی یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند متهمان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کنند ؛ در بازرسی از مخفیگاه آنها 11 دستگاه خودرو کشف شد.

اصلانی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به 17 فقره سرقت خودرو در استان‌های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی، بوشهر ، البرز و تهران بزرگ اعتراف کردند؛ سارقان قطعات خودروها را باز کرده و بطرز ماهرانه ای به فروش می رساندند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شدند.

کد خبر : ۳۸۱۳۲۵