خبرگزاری کار ایران

ناصر امیری مطرح کرد:

تحریم‌ها با درایت دیپلمات‌های ما شکسته شد/ داشتن نماینده مستقل در مجلس آرزوی دیرینه مردم میاندوآب

فرماندار میاندوآب گفت: داشتن نماینده مستقل آرزوی دیرینه مردم این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از میاندوآب، ناصر امیری در همایش تدبیر و امید که بعد از ظهر امروز در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه تدبیر و امید بازوهای اعتدال هستند، اظهار کرد: تفریط و افراط جامعه را به سوی ناامیدی پیش می برد و اعتدال با تدبیر ، بر پایه آگاهی و معرفت است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب با بیان اینکه باید منشور اخلاقی 13 بندی دولت را بازخوانی کنیم، افزود: این منشور، چارچوب قوی برای مدیریت کشور و چراغ امیدی هست که باید مورد توجه همگان قرار گرفته و عملیاتی شود.

وی این منشور اخلاقی را چراغ امید عنوان کرد و گفت: دولت در همین راستا و برمبنای اخلاق و منطق و در حالی که خزانه خالی بود، سعی در بهبود معیشت مردم داشته و تلاش کرده است.

امیری به موضوع برجام اشاره‌ای داشته و تصریح کرد: با درایت دیپلمات‌های ما، تحریم‌ها شکسته شد و برجام به فرجام رسید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب اظهارکرد: مردم میاندوآب در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، 70 درصد در انتخابات مشارکت داشته و نشان دادند که همیشه در صحنه حاضر هستند و انتخابات نیز به نحو احسن برگزار شد.

وی با بیان اینکه وحدت، اتحاد و همدلی در شهرستان میاندوآب حاکم هست، افزود: در این شهرستان همه نهادها و سازمان ها و مردم در کنار یکدیگر با محوریت امام جمعه در وحدت و همدلی بوده و همه در خدمت نظام و به فکر خدمت برای مردم هستند.

امیری در بخش دیگری از سخنان خود به مطالبات مردم این شهرستان از دولت و رئیس جمهور اشاره و گفت: مردم میاندوآب از سال 75 تاکنون یک آروزی دیرینه دارند و آن نیز داشتن نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب تصریح کرد: در سفر رئیس‌جمهوری به استان آذربایجان‌غربی کنار درخواست‌های 61 گانه، موضوع تفکیک را مطرح و از دولت و رئیس‌جمهور درخواست داشته‌ایم که امیدواریم مردم این شهرستان به حق خود در این زمینه دست یابند.

کد خبر : ۳۸۱۳۶۲