خبرگزاری کار ایران

زندش در گفت وگو با ایلنا خبر داد:

درخواست صدور کارت الکترونیکی مرزنشینی در سردشت بررسی شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت گفت: اردیبهشت امسال درخواست صدور کارت الکترونیکی مرزنشینی به تعداد 200 فقره در سردشت بررسی شد.

محمد صالح زندش امروز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در سردشت با اشاره به اهم اقدامات انجام شده این اداره در اردیبهشت ماه اظهار داشت: در حوزه صنایع و در راستای اجرای برنامه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط و نیز طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و احیای مجدد واحدهای تولیدی تعطیل و طرح‌های نیمه تمام راکد شهرستان، پایش وضعیت واحدهای صنعتی و شناسایی واحدهای مشمول طرح انجام شد.

وی با بیان اهم اقدامات حوزه بازرگانی خارجی‌تصریح کرد: در این باره تمدید دو کارت بازرگانی و بررسی تعداد بالای 200 درخواست کارت الکترونیک مرزنشینی نیز در این بازه زمانی انجام شد.

به گفته زندیش، در حوزه نظارت و بازرسی طرح بازرسی و نظارت در حوزه آرد و نان شهرستان از تاریخ یکم تا 11 اردیبهشت، تعداد 185 بازرسی انجام و منجر به تشکیل یک فقره پرونده به ارزش ریالی چهار میلیون و 543 هزار و 103 ریال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت افزود: تعداد 960 بازرسی نیز از واحدهای صنفی انجام و منجر به تشکیل 10 فقره به ارزش ریالی 85 میلیون و 53 هزار و 103 ریال شد.

وی با اشاره به اشاره به اقدامات حوزه امور اصناف تصریح کرد: در این باره برگزاری یک جلسه کمیسیون نظارت با 19 مصوبه، چاپ پخش آگهی ثبت نام داوطلبین عضویت در هیئت مدیره و بازرسین سه اتحادیه صنفی در دو نوبت به تعداد 1500 برگ و 8 عدد بنر نیز در این بازه زمانی صورت گرفت.

کد خبر : ۳۸۱۴۳۳