خبرگزاری کار ایران

فرماندار پلدشت خبر داد:

عدم صدور پروانه کسب برای قلیان‌سراهای پلدشت

فرماندار پلدشت از عدم صدور پروانه کسب برای قلیان‌سراهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پلدشت، اکبر عبدالله‌نژاد در سومین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن اذعان به این موضوع که برای مبارزه با پدیده اعتیاد یک عزم ملی لازم است، گفت: رویکرد و اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان پلدشت در سال 95 براساس چهار حوزه مقابله، فرهنگی، درمان و حمایت‌های اجتماعی و حوزه مشارکت‌های مردمی خواهد بود و از تمامی اعضا انتظار داریم در حوزه‌های مربوط به خود به جد وارد شوند تا با آموزش اقشار مختلف مردم و مشارکت آنها در امر مبارزه این مواد افیونی فضا را برای توزیع کنندگان تنگ کنیم.

فرماندار شهرستان پلدشت در ادامه به بحث قلیان‌سراها اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ‌گونه پروانه کسبی برای فعالیت قلیان‌سراها وجود ندارد زیراکه این اماکن عامل اصلی کشیده شدن جوانان به سوی  اعتیاد است و به بهداشت جامعه ضربه وارد می‌کند.

عبدالله‌نژاد در این زمینه از  اداره اماکن نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواست برای انجام رسالت و وظیفه خود به جد به این قضیه وارد شوند.

وی در پایان از برگزاری همایش مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان در روز پنجشنبه سوم تیرماه سال‌جاری در محل مجتمع فرهنگی و هنری بصیرت شهر پلدشت خبر داد و گفت: نمایشگاهی نیز در این زمینه در محل پارک آراز برای بازدید عموم برپا خواهد شد.

کد خبر : ۳۸۲۸۴۷