خبرگزاری کار ایران

علیزاده در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

نصب هر گونه تابلو تبلیغاتی در معابر عمومی ارومیه ممنوع شد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداریارومیه از ساماندهی فضاهای شهری و رفع آلودگی‌های بصری خبر داد.

مجتبی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه با بیان اینکه با هدف حذف زوائد بصری ناشی از نصب تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز در سطح شهر ارومیه، طرح جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز در حال اجرا است، تصریح کرد: برابر تبصره یک ماده 55 قانون شهرداری‌ها نصب هر گونه تابلو و میله تابلو در معابر عمومی که منجر به بد منظر شدن شهر و سد معبر می شود، ممنوع است.

وی یکی از عوامل موثر در زیبایی محیط شهری را نظم و ترتیب در استفاده از المان‌ها و تابلوهای تبلیغاتی عنوان کرد و گفت: سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه به عنوان متولی تبلیغات شهری، مسئولیت نظارت و رسیدگی بر این امر را دارد.

علیزاده خاطرنشان کرد: چندی پیش به صاحبان مشاغل و اصناف شهر در مسیرهای مختلف در زمینه ساماندهی تابلوها اخطار و فرصتی داده شد تا در این‌بازه زمانی، نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی تابلوها اقدام کنند و اکنون پس از اتمام مهلت مقرر، این سازمان به جمع‌آوری این تابلوها و عناصر زاید کرده است.

وی با اشاره به معابر خیابان خیام‌جنوبی و امام‌خمینی(ره) به عنوان معابری که کار حذف زوائد بصری در آنها انجام شده، افزود: این  عملیات به تدریج در سایر معابر نیز اجرا می‌شود.

کد خبر : ۳۸۶۵۴۴