خبرگزاری کار ایران

عبدی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

تشکیل 59 پرونده تخلف صنفی به ارزش 38 میلیون ریال در بوکان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوکان گفت: 59 تخلف به ارزش 38 میلیون و 6 هزار و 234 ریال در این شهرستان کشف شد.

حسن عبدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در بوکان با اشاره به اقدامات بخش نظارت و بازرسی این شهرستان گفت: در این باره 324 بازرسی صورت گرفت و 54 پرونده تشکیل و 59 تخلف به ارزش 38 میلیون و 6 هزار و 234 ریال کشف شد.

وی افزود: در حوزه آرد و نان نیز 174 مورد بازرسی صورت گرفته و 35 تخلف به ارزش 28 میلیون و 577 هزار و 234 ریال کشف شد.                  

عبدی گفت: از سوی دیگر خوشبختانه در خرداد امسال، در بخش قاچاق با وجود چند مورد گشت مشترک بازرسی، موردی دال بر کشف کالای قاچاق یافت نشد.

وی از بررسی و پیگیری دستورالعمل‌های حمایتی و تامین سرمایه درگردش ابلاغی و اطلاع رسانی به واحدهای صنعتی، تشکل‌ها و اعضای کارگروه تسهیل خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر آن، مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی بررسی و در کارگروه رفع موانع تولید طرح شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوکان از بررسی و مطالعه سند توسعه صنعتی، معدنی و تجارت سال گذشته بوکان خبر داد و افزود: از سوی دیگر، سند توسعه صنعتی، معدن و تجارت امسال شهرستان نیز آماده شد.

وی ضمن اشاره به بازدید از معادن و مصالح کوهی شهرستان بوکان در خرداد امسال، چالش‌های مربوط به بخش معدن این شهرستان را برشمرد و گفت: سرعت ناکافی در تولید اطلاعات پایه زمین‌شناسی و عدم دسترسی عموم به آن، ضعف توانمندی‌های فنی مهندسی و ساخت در بخش اکتشاف و صنایع معدنی، وجود مشکلات و تعارضات حل نشده بین بخشی با حوزه منابع طبیعی و نیز وجود معارضین محلی و مشکلات ناشی از آن از جمله این چالش‌ها محسوب می‌شود.

کد خبر : ۳۸۸۲۰۷