خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بوکان خبر داد:

2 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور بوکان تصویب شد

فرماندار شهرستان بوکان گفت: 2 رشته تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی "کارشناسی ارشد " در دانشگاه پیام نور این شهرستان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوکان، جمال خسروی با اعلام این خبر در سخنانی اظهار داشت: با رایزنی‌های انجام شده برای 2 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور مرکز بوکان موافقت و در شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور مصوب شد.

خسروی گفت : یکی از رشته‌های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد، زبان و ادبیات فارسی "گرایش ادبیات کودکان و نوجوانان"و دیگری‌علوم تربیتی "گرایش الف.تحقیقات آموزشی، ب.آموزش و بهسازی منابع انسانی" است.

وی افزود: رشته علوم تربیتی گرایش برنامه‌ریزی درسی نیز پس از انجام اصلاحات و رفع نواقص به سازمان مرکزی ارسال می شود و در روند تصویب رشته های ارشد درخواستی دانشگاه پیام نور قرار خواهد گرفت.

مقام عالی شهرستان بوکان در بخش پایانی این گفت وگو ضمن قدردانی از پیگیری‌های مجدانه "محمد قسیم عثمانی" عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بوکان و مجموعه تحت امر، تصریح کرد: با ایجاد رشته های جدید در دانشگاه‌های بوکان شاهد تحول و گسترش چشمگیر شهرستان در زمینه علمی و ترسیم آینده روشن دانشگاهی برای بوکان خواهیم بود.

کد خبر : ۳۹۹۵۳۸