خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت آلتی‌کامپلی ایتالیا با فرماندار شهرستان خوی دیدار کرد

مدیر شرکت آلتی‌کامپلی ایتالیا با حضور در دفتر فرماندار خوی درباره همکاری‌های مشترک اقتصادی به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خوی، حسین سیوانی‌اصل فرماندار شهرستان خوی در این دیدار ضمن اشاره به ارزشمند بودن این‌گونه موضوعات و جلسات اظهار داشت: استان آذربایجان‌غربی از قابلیت‌های قابل توجهی در صنعت توریسم و گردشگری برخوردار است و دارای ظرفیت‌های توریستی جهانی از جمله تخت‌سلیمان، قره‌کلیسا و مقبره شمس‌تبریزی در خوی است.

وی با برشمردن ظرفیت‌ها و مزیت‌های شهرستان خوی در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، جذب گردشگر و تجارت مرزی، خواستار مطالعه میدانی این ظرفیت‌ها و تبدیل آنها به کتابچه کامل معرف شهرستان خوی شد.

سیوانی‌اصل، تدوین سند توسعه گردشگری و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در منطقه را در راستای رشد و توسعه استان بسیار موثر دانست.

ماتئو گومچئونه مدیر شرکت آلتی کامپلی ایتالیا نیز در این دیدار با اشاره به موقعیت استراتژیک خاص استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با شناسایی پتانسیل‌ها و سرمایه‌گذاری در این زمینه‌ها، استان آذربایجان‌غربی می‌تواند بعنوان قطب سرمایه‌گذاری منطقه معرفی شود.

وی افزود: باید تمامی بخش‌های اقتصادی منطقه آنالیز و پروژه‌های مشترک برای آنها تعریف شود و با همکاری تمامی گروه‌های مختلف دولتی و خصوصی درخصوص سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها اقدام شود.

به گزارش ایلنا، تفاهم‌نامه گسترش و توسعه همکاری‌های اقتصادی بین استاندار آذربایجان‌غربی و ماتئو گومچئونه مدیر شرکت آلتی‌کامپلی ایتالیا در 30 فروردین سال 95 در 5 بند به امضای طرفین رسیده است.

کد خبر : ۴۰۱۴۰۴