خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

افتتاح 30 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در آذربایجان غربی

با حضور وزیر راه و شهرسازی 30 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، وزیر راه و شهرسازی امروز در مراسم افتتاح نمادین این طرح‌ها در بزرگراه ارومیه- مهاباد- نقده اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه ضمن توسعه و گسترش شبکه بزرگراهی استان، ایمنی حمل و نقلی نیز ارتقا می‌یابد.

عباس آخوندی با ارائه گزارشی از سفر دو روزه به استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: خوشبختانه طرح‌های خوبی در حوزه ریلی، جاده‌ای و هوایی در آذربایجان‌غربی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه دولت همت خود را برای تحقق آرزوی دیرینه مردم ارومیه درباره راه‌آهن را جزم کرده، گفت: 60 درصد زیرسازی مسیر نقده به ارومیه انجام گرفته است.

آخوندی ادامه داد: ریل مورد نیاز این مسیر نیز تامین شده و نیمه دوم شهریور تحویل کارگاه می‌شود.

وزیر راه‌و‌شهرسازی بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب را از جمله طرح‌های مهم برشمرد و افزود: درباره اتمام این پروژه قدیمی تمام تلاش خود را بکار بسته‌ایم. همچنین علیرغم تنگناهای مالی کارگاه‌های عمرانی را زنده نگه داشته‌ایم.

مدیرکل راه‌و‌شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم که استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس و مسئولان شهرستان مهاباد حضور داشتند در سخنانی ضمن تقدیر از همراهی مسئولان و نمایندگان مجلس و نیز پیمانکاران تصریح کرد: با حضور وزیر راه و شهرسازی پروژه‌های مختلفی با اعتبار 753 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

داریوش نصر افزود: با توجه به افتتاح 30 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی، پیش بینی می شود در آینده نزدیک 30 کیلومتر از بزرگراه ارومیه، مهاباد، میاندوآب نیز به بهره برداری برسد.

کد خبر : ۴۰۲۰۳۸