خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت؛

20 پروژه و طرح در نقده افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

فرماندار شهرستان نقده گفت: در هفته دولت 20 پروژه و طرح افتتاح و کلنگ زنی با اعتبار 68 میلیارد تومان در شهرستان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از نقده؛ مرتضی فرامرزی امروز در جلسه شورای اداری ضمن اشاره به برخی مسائل حاکم بر شهر، از برنامه ها و طرح های هفته دولت در نقده نام برد.

فرامرزی گفت: متاسفانه محدودیت های بودجه در سالهای اخیر باعث ایجاد مشکلاتی شده است ولی با توجه به عزم راسخ مسئولان خوشبختانه تاثیر چندانی نداشته است.

وی گفت: هدف و برنامه اصلی دولت تدبیر و امید خدمت رسانی حداکثری به مردم با اتخاذ تدابیر هوشمندانه است و مسئولان شهرستان در سال گذشته با خلاقیت و مدیریت خوب توانستند با وجود محدودیت ها عملکرد قابل قبول از خود به نماش گذارند و امسال نیز در هفته دولت 6 پروژه عمرانی با اعتبار 31 میلیارد تومان و 2 پروژه کلنگ زنی با اعتبار 12 میلیارد تومان و 12 طرح خدماتی ، صنعتی و کشاورزی با اعتبار 25 میلیارد تومان جمعا 68 میلیارد تومان از محل ماده 180 و 2 درصد نفت و گاز برای افتتاح و کلنگ زنی خواهیم داشت .

به گزارش ایلنا، تصفیه خانه مدرن فاضلاب نقده با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا با اعتبار 30 میلیارد تومان که از سال 74 مراحل عملیاتی آن شروع شده بود و بیش از 42 درصد اعتبار آن در زمان دولت تدبیر و امید تامین شده است در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر : ۴۰۲۴۲۲