خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار در جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر:

تعاونی‌های آذربایجان غربی در سال گذشته 43 میلیون دلار صادرات داشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۳۸۹

با حضور صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری یازدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر آذربایجان غربی برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل سایت استانداری آذربایجان غربی، نادر صفرزاده امروز در مراسمی که در سالن اجتماعات اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد ، با بیان اینکه باید مشکلات و مسائل و موانع پیش روی توسعه و پیشرفت تعاونی ها آسیب شناسی شود، گفت: اگر امروز شاهد ضعف و کاستی‌هایی در بخش تعاون هستیم بخاطر ضعیف عمل کردن در بخش تعاون است.

وی افزود: ضروری است برای جبران این کاستی ها گام های بلندی برداشته شود. همچنین آموزش های لازم نیز در این خصوص باید ارائه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دولتمردان ، گفت : در این سخنان ، رهبر معظم انقلاب نقشه راه و بایدها و نبایدها را در 7 محور مشخص کردند که باید مد نظر تمام مدیران و مسئولان قرار گیرد چرا که عمل به این رهنمودها و فرمایشات  فرصت بی‌بدیلی برای گسترش زمینه‌های مختلف بخصوص در زمینه رشد و توسعه تعاون می تواند فراهم کند.

صفرزاده اضافه کرد : آذربایجان غربی پتانسیل و ظرفیت های بسیاری در بخش تعاون دارد که باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کند.

وی با بیان اینکه تعاون‌گران علاوه بر تحقق شعار سال برای جامه عمل پوشاندن به توسعه پایدار نیز می‌توانند ایفای نقش کنند، اظهار داشت: باید با الهام از تعاونی‌های موفق برای رشد کمی و کیفی تعاونی‌ها اهتمام جدی صورت گیرد.

وی گفت: تعاونی‌های استان در سال گذشته 43 میلیون دلار صادرات داشته اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: سال گذشته پنج شرکت تعاونی برتر در استان وجود داشت که امسال این تعداد به 15 شرکت تعاونی برتر رسیده است.

وی بیان کرد: با واگذاری بخشی از کارها به بخش تعاون، کشور در حوزه های مختلف رشد خواهد کرد.

رئیس اتاق تعاون هم در یازدهمین جشنواره تجلیل از تعاونیهای برتر استان آذربایجان غربی گفت: اتاق تعاون در سال گذشته 35 هزار نفر ساعت برای تعاونگران دوره آموزشی برگزار کرده است.

محمودرضا شریفی خواه ادامه داد: همچنین 300 کارت بازرگانی نیز برای شرکتهای تعاونی صادر شده است.

در این مراسم از تعاونی های برتر استان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

همچنین لوح تقدیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اهداء و از زحمات او قدردانی شد.

هم اکنون 2 هزار و 191 تعاونی در آذربایجان غربی وجود دارد که این تعداد تعاونی برای 37 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز