خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

شرکت نگین سفال سلماس افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۶۶۲

پیش از ظهر امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت شرکت‌نگین سفال سلماس به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سلماس، پیش از ظهر امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت از مجتمع تولیدی آتا درب سلماس، تولیدکننده انواع درب‌های ضدحریق بازدید کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بازدید، وجود چنین شرکت‌ها و واحدهای تولیدی را نوید بخش حرکت رو به جلو شهرستان سلماس در بخش تولیدی عنوان کرد.

محمدرضا نعمت‌زاده با بیان اینکه در این خصوص باید نیاز مشتریان نیز مد نظر قرار گیرد، تصریح کرد: لازم است تا در کنار تولید برای مصارف داخلی، نیاز کشورهای همسایه نیز مورد سنجش قرار گرفته و در زمینه صادرات نیز فعال‌تر عمل کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت آتا درب سلماس یکی از شرکت‌های موفق در زمینه تولید درب است، ادامه داد: چنین حرکت‌هایی نشان از روحیه کاری و تولیدی در شهرستان مرزی سلماس است که توانسته با جذب سرمایه‌گذار خارجی زمینه توسعه اقتصادی را در شهر فراهم سازد.

 شرکت آتا درب سلماس در سال ۱۳۸۱ با اهداف توسعه بلندمدت و نگرش ایجاد تکنولوژی‌های نو و قابل رقابت با فناوری‌های پیشرفته اروپایی راه‌اندازی شده است.

این شرکت انواع درب‌های ضدحریق، ضدسرقت، درب اتاقی و درب و پنجره دو جداره UPVC تولید و علاوه بر اینکه نیاز داخلی را تامین می‌کند به نیاز کشورهای همسایه نیز پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز