خبرگزاری کار ایران

اسامی عکاسان راه‌یافته به مسابقه عکس جشنواره انگور ارومیه اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۵۴۸

اسامی عکاسان راه‌یافته به بخش نمایشگاه اولین مسابقه عکس جشنواره انگور اورمیه اعلام شد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، دبیر مسابقه عکس انگور ارومیه گفت: ۲۸۶ عکس از ۶۷ عکاس به دبیرخانه مسابقه رسیده بود که هیئت داوران از میان آنها ۳۱ اثر را برای بخش نمایشگاه جشنواره انتخاب کرد.

مهرداد تبریزی  افزود: این مسابقه برای اولین بار در سطح کشور و در قالب جشنواره انگور ارومیه برگزار می‌شود و استقبال عکاسان از اقصی نقاط کشور قابل توجه است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از توجه ویژه شهردار ارومیه برای برگزاری این مسابقه و همچنین همکاری‌های بی‌دریغ رکاب دبیر اجرایی جشنواره انگور افزود: باتوجه به ظرفیت و توانایی بالقوه ارومیه در بخش عکس و نیز نام و آوازه جهانی انگور ارومیه، در صورت موافقت شهردار محترم ، این مسابقه از سال آتی می‌تواند بصورت ملی و حتی بین‌المللی برگزار شود.

دبیر مسابقه عکس انگور، اسامی عکاسان راه‌یافته به بخش نمایشگاه عکس را به این شرح اعلام کرد:

علی حسنعلی‌زاده(قوچان)، ابراهیم علی‌پور(بانه)، عصمت یادگاریان(قوچان)، هادی فائزی(تبریز)، جواد قنبری(بردسکن)، مجید خسروزاده(اورمیه)، مجید روئین‌فرد(اسفراین)، مهدی شادروز(قزوین)، اردلان حسن‌علی‌زاده(قوچان)، محمد شهبازی (بیجار)، مجتبی اسماعیل‌زاد(ارومیه)، مرتضی الیاسی(زنجان)، عمران اشرلو (بیجار)، صلاح سبزواری(کردستان)، صمد علی‌زاده(تبریز) ، یاسر محمدخانی (اراک)، صادق عزیزی (بیجار)، داود ایزدپناه (یاسوج) و رضا ایمانپور(اورمیه).

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز