خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه دوم کشور؛

بیش از 530 هزار دانش‌آموزان استان آذربایجان‌غربی ثبت‌نام کرده‌اند

معاون آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: با ثبت نام 98 درصد دانش‌آموزان در سمانه سناد، این استان رتبه دوم کشور در ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، ابراهیم محمدی در چهارمین جلسه کارگروه ساماندهی پروژه مهر 95 که در محل معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی استان برگزار شد، گفت: تاکنون برای سال تحصیلی 95-96، بیش از 530 هزار دانش‌آموزان استان در سمانه سناد ثبت‌نام شده‌اند که این تعداد 98 درصد دانش‌آموزان استان را شامل می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه آذربایجان‌غربی از نظر ثبت نام دانش‌آموزان در رتبه دوم کشور قرار دارد؛ افزود: در دورن استان نیز تاکنون، ناحیه 2 ارومیه، نازلو و سردشت به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در ثبت‌نام دانش‌آموزان دارا هستند.

محمدی با تاکید بر لزوم وجود وحدت رویه در بازگشایی مدارس در سراسر استان خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و نواخته شدن زنگ مهر در روز شنبه 3 مهر ماه، هفته اول مهر و نوبت اول مدارس استان از این تاریخ در نظر گرفته خواهد شد و این موضوع باید به اطلاع اولیا دانش‌آموزان برسد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نظارت و ارزیابی مصوبات پروژه مهر باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: ساماندهی بیش از 38 هزار نفر نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کار دشواری بود که خوشبختانه با تلاش مجموعه همکاران محقق شد و در نتیجه آن، سوم مهر هیچ کلاس درسی در سطح استان بدون معلم نخواهد بود.

کد خبر : ۴۱۰۸۵۶