خبرگزاری کار ایران

از ۱۳ تا ۱۶ مهر ماه سال جاری؛

نمایشگاه دستاوردهای سمن‌ها در ارومیه برگزار می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی از برگزاری نمایشگاه و جشنواره دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد در ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، هوشنگ عطاپور امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای سمن‌ها گفت: این نمایشگاه استانی است و در آن از تمام تشکل‌های مردم نهاد برای شرکت در نمایشگاه دعوت شده است.

وی با اشاره به آنکه سازمان‌های مردم نهاد در استان و کشور عملکرد خوبی را برای افکار عمومی دارند و حوزه‌های اجتماعی شاهد یک تحرک جدی در این زمینه است، اظهار امیدواری کرد: با تسهیل روند ثبت این سازمان‌های مردم نهاد و فراهم کردن زمینه‌های فعالیت آنها شاهد رشد کمی و کیفی این سمن‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه ارومیه یکی از شهرهای فعال در تشکیل سازمان‌های مردم نهاد است، گفت: درباره رشد کمی و کیفی سمن‌ها در سطح کشور در رتبه دوم و از نظر ارزشیابی در سطح کشور جزو پنج استان اول قرار داریم.

عطاپور با بیان اینکه سال گذشته استقبال خوبی از نمایشگاه سمن‌ها انجام شد،افزود: در نمایشگاه سمن‌های دستگاه‌های اجرایی، به صورت سالانه دستاوردها و تولیدات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد به منظور توانمندسازی و تقویت سمن‌ها و بهره‌مندی از توانمندی‌های بالقوه سازمان‌های مردم نهاد استان و آشنایی مردم جامعه از نحوه فعالیت‌ها و ظرفیت‌های موجود نهادهای مدنی و تبیین اهمیت مشارکت آنها در مسائل فرهنگی، اجتماعی و فعالیت‌های عام المنفعه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

در ادامه ، هر یک از حاضران در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره و نمایشگاه ارائه کردند.

به گزارش ایلنا، در جشنواره سازمان‌های مردم نهاد که 13 مهر ماه برگزار می‌شود از سمن‌های برتر استان تجلیل می‌شود.

نمایشگاه سمن‌ها از 13 تا 16 مهر ماه سال جاری در محل پارک جنگلی ارومیه جهت بازدید عموم دایر است.

کد خبر : ۴۱۱۶۰۲