خبرگزاری کار ایران

فرماندار پلدشت خبر داد:

برای آب شرب پلدشت بالغ بر 2 میلیارد تومان هزینه شده است

فرماندار شهرستان پلدشت گفت: برای آب شرب این شهرستان بالغ بر 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از پلدشت، اکبر عبدالله‌نژاد در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی که با هدف بررسی مشکلات آب شرب روستایی و فاضلاب شهر پلدشت در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با تاکید بر اینکه مقوله سلامت و امنیت غذایی مردم از ضروریات بسیار مهم است، گفت: الحمدالله مسئولان و متولیان در زمینه بهبود سلامت گام‌های موثری برداشته‌اند و توانسته‌اند از تهدیدات بهداشتی و سلامتی بجد جلوگیری کنند.

فرماندار شهرستان پلدشت اجرای طرح تحول سلامت را از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید در زمینه این امر عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح باعث شده در سلامت جامعه بهبود ایجاد شود و مردم هزینه‌های کمتری را متحمل شوند.

عبدالله‌نژاد در ادامه ابراز داشت: برای سلامت آب شرب روستایی در این شهرستان اقدامات موثری انجام گرفته و ایجاد منشا پایدار آب شرب و ارتقاء سطحی کیفی آن در سطح روستاها از اولویت‌های کاری ما است.

فرماندار شهرستان پلدشت گفت: برای آب‌شرب شهر پلدشت نیز با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان نسبت به خریداری دستگاه  آب‌شیرین‌کن اقدام شده و این طرح به پیمان داده شده و بزودی شاهد نصب این دستگاه در شهر پلدشت خواهیم بود.

عبدالله‌نژاد در پایان گفت: اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان برای بهبود کیفیت آب روستایی در استان در نظر گرفته شده که شهرستان پلدشت با جذب 3 میلیارد تومان از این مبلغ نسبت به ایجاد 3 پکیج آب شرب روستایی اقدام کرده و 26 روستای این شهرستان از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند.

کد خبر : ۴۱۲۰۲۱