خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کل حمل و نقل آذربایجان غربی:

سیستم مکانیزه ساماندهی در پایانه بار و سیمان ارومیه راه‌اندازی شد

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی از راه‌اندازی سیستم مکانیزه ساماندهی در پایانه بار و سیمان ارومیه خبر داد.

امیر عشقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه با اعلام این خبر افزود: برای رفع مشکلات موجود در پایانه‌های بار و سیمان در خصوص توزیع عادلانه بار و همچنین کافی نبودن هزینه‌های نگهداری این پایانه‌ها هماهنگی‌های لازم با یکی از شرکت‌های کامپیوتری دارای تخصص سیستم‌های مکانیزه ساماندهی پایانه‌های بار انجام شد و اقدامات اولیه برای نصب پلاک خوان و سیستم مکانیزه ساماندهی انجام پذیرفت که در حال حاضر در پایانه بار ارومیه بصورت آزمایشی در حال اجراست.

وی با اشاره به مزایای اجرای این طرح ادامه داد: امکان تعریف رانندگان، امکان تعریف نوبت به رانندگان در گروه‌های مختلف نوبت‌دهی، امکان مشاهده سابقه نوبت و بارهای حمل شده توسط رانندگان، امکان دسته بندی رانندگان به صورت بومی و غیر بومی،. امکان ابطال نوبت، سیستم خودکار پلاک خوان، امکان ثبت نوبت با استفاده از سیستم پلاک خوان و یا بصورت دستی، گزارشگیری از تعداد کل کامیون‌ها به تفکیک نوع کامیون، گزارشگیری از تعداد رانندگان در حال انتظار برای بار و امکان ثبت مبالغ دریافتی از رانندگان برای نوبت تنها بخشی از این مزایا را شامل می‌شود.

عشقی اضافه کرد: این طرح برای نخستین بار در آذربایجان غربی اجرا می‌شود که می‌تواند در روان سازی خدمات و تسهیل سازی روند فعالیت ناوگان و رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای تاثیر بسزایی داشته باشد.​

کد خبر : ۴۱۳۸۷۰