خبرگزاری کار ایران

سرهنگ مالکی خبر داد:

اختراع دانشجویان و اساتید همکار ناجای آذربایجان‌غربی به نمایشگاه ایپاس ارسال شده است

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۵ اختراع دانشجویان و اساتید همکار ناجای آذربایجان‌غربی به نمایشگاه ایپاس ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، سرهنگ اسدالله مالکی در نشست علمی تخصصی بررسی نحوه مشارکت مردم در پیشگیری از وقوع جرم در  شهرستان ارومیه گفت: دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان آذربایجان‌غربی از سال ۸۷ راه اندازی شده است.

وی نگرش علمی به ماموریت‌های سازمانی، تولید دانش پلیس در گستره جغرافیایی استان و تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی فرماندهان مبتنی بر رویکردهای علمی، ارتقاء جایگاه علمی پلیس در سطح مراکز دانشگاهی و بررسی و تحقیق برای بهبود فرایندهای جاری نیروی انتظامی را از اهداف این دفتر عنوان کرد.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان به حمایت از پایان‌نامه‌های دانشگاهی اشاره کرد و افزود:  در این راستا دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی به صورت مادی و اطلاعاتی از پایان‌نامه های دانشگاهی حمایت می کند.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان  گفت: ۵ اختراع دانشجویان و اساتید همکار ناجای آذربایجان‌غربی به نمایشگاه ایپاس ارسال شده است

مالکی جرم‌یابی و جرم‌شناسی، تعامل و همگرایی با اقوام و ادیان، مبارزه با سرقت، مسائل ترافیکی و نیز مبارزه قاچاق کالا را از موضوعات مورد بررسی دفتر تحقیقاتکاربدی انتظامی  استان عنوان کرد و افزود: ما از دانشجویان و اساتید ی که تمایل به همکاری در این راستا هستند استقبال می کنیم.

کد خبر : ۴۱۳۹۳۴