خبرگزاری کار ایران

قلی‌پور به ایلنا خبر داد:

توقیف 6 ماهه سلاح شکارچیان در منطقه شکار ممنوع زرآباد خوی

رئیس محیط زیست خوی از صدور رأی دادگاه نسبت به توقیف 6 ماه سلاح و اخذ تعهدنامه رسمی از متخلفان در منطقه شکار ممنوع زرآباد خبر داد.

جبرائیل قلی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خوی گفت: دو نفر متخلف شکار که وارد منطقه شکار ممنوع زرآباد خوی شده بودند و با تلاش به موقع ماموران یگان حفاظت اداره خوی در حین شروع به شکار  افراد خاطی دستگیر و پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی به دادگستری شهرستان خوی ارجاع شد.

قلی‌پور اضافه کرد: طی پیگیری‌های جدی و مصمم اداره حفاظت محیط زیست خوی، افراد خاطی از حیث شروع به شکار در منطقه شکار ممنوع به توقیف 6 ماهه سلاح و اخذ تعهدنامه رسمی مبنی بر عدم شکار در منطقه شکار ممنوع و پرداخت یک‌میلیون و پانصد هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خوی با تقدیر از اقدام تشکیلات قضایی این شهرستان در برخورد با تخلفات زیست‌محیطی اضافه کرد: از مردم دوستدار و علاقه‌مند محیط زیست شهرستان خوی با توجه به صادر نشدن پروانه شکار در سال 95 درخواست داریم تا اطلاعات هرگونه نگهداری غیرمجاز حیات‌وحش، شکار غیرمجاز توسط افراد متخلف و اقدامات مشکوک شکارچیان در منطقه حفاظت شده مراکان و منطقه شکار ممنوع زرآباد به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خوی با شماره تلفن 36444926 اطلاع دهند.

کد خبر : ۴۲۰۰۶۹