خبرگزاری کار ایران

مدیرکمیته امداد شاهین‌دژ خبر داد:

پرداخت بیش از 11 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان شاهین‌دژ

نادر میکائیلی گفت: طرح احسان حسینی با مشارکت مردم عزادار این شهرستان به منظور جمع‌آوری نذورات مردم عزادار برای محرومان اجرایی شده است.

مدیر کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) شاهین‌دژ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در شاهین‌دژ، با بیان اینکه از آغاز ماه محرم تاکنون مبلغ یک‌میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال از طریق اجرای طرح احسان حسینی برای نیازمندان این شهرستان جمع‌آوری و در اختیار آنها قرار گرفته، گفت: ۵۰ درصد این کمک‌ها از سوی مراکز نیکوکاری شهرستان شاهین‌دژ جمع آوری شده و در دهه اول ماه محرم ۹۳۰ میلیون ریال در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی از سوی مراکز نیکوکاری جذب و با هماهنگی کمیته‌امداد بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

میکائیلی با تأکید بر روحیه نوع‌دوستی و محروم‌نوازی مردم شهرستان شاهین‌دژ خاطرنشان کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی مرکز نیکوکاری امام‌رضا(ع) با آموزش و پرورش این شهرستان، مبلغ ۷۰ میلیون ریال توسط جامعه معلمان شاهین‌دژ برای مداوای یک کودک سرطانی مساعدت شده است.

وی تصریح کرد: مرکز نیکوکاری مسجد امام‌رضا(ع) در این شهرستان به دلیل فعالیت‌های شبانه‌روزی در رسیدگی به امور محرومان مورد توجه سایر تشکل‌ها قرار گرفته و در این زمینه جامعه معلمان از نزدیک با این مرکز همکاری می‌کند.

مدیر کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) شاهین‌دژ اعلام کرد: در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت از طریق پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال پایدار طی شش‌ماهه سال‌جاری مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت و برای ۸۶ خانواده تحت حمایت بستر اشتغال پایدار فراهم شده است.

وی معرفی ۱۰۰ نفر از اعضای خانواده‌های تحت حمایت به مراکز فنی، حرفه‌ای برای فراگیری مهارت‌های شغلی را نیز از دیگر فعالیت‌های کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) شاهین‌دژ خواند و گفت: توانمندسازی مددجویان به منظور دستیابی به یک زندگی مستقل از حمایت‌های امداد هدف نهایی کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) است.

کد خبر : ۴۲۰۱۲۷