خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

ماموریت اصلی حوزه پژوهش ارتقای بهره‌وری، مدیریت و جهت‌دهی طرح‌های پژوهشی است

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۸۷۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ماموریت اصلی حوزه پژوهش ارتقای بهره‌وری، مدیریت و جهت‌دهی طرح‌های پژوهشی استان با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز پژوهشی است.

به گزارش ایلنا از ارومیه، نادر صفرزاده در جلسه کمیته پژوهش استانداری با اشاره به ماموریت‌های اصلی این کمیته اظهار کرد: ماموریت اصلی حوزه پژوهش ارتقای بهره‌وری، مدیریت و جهت‌دهی طرح های پژوهشی استان با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز پژوهشی اعم از دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی، مراکز تحقیقاتی دستگاه‌هاست .

وی همچنین به تشریح اهمیت کار گروهی در اجرای طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی اشاره و خاطرنشان کرد: طرح‌های پژوهشی می‌بایست نیازهای دستگاه و چشم‌انداز آتی سازمان را با هدف ارتقاء بهره‌وری خدمات ارائه شده برای مردم مورد مطالعه و کنکاش قرار داده و راهکارهای لازم برای اصلاح شرایط موجود را ارائه کند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری نیز در این جلسه گزارشی از روند مکاتبات و بررسی‌های انجام گرفته و تهیه و تنظیم لیست عناوین اولویت‌های پژوهشی ارسالی از دفاتر استانداری و فرمانداری‌های تابعه ارائه کرد.

رسول مقابلی با اشاره به ماده 26 ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 95 اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌بایست تا سه درصد اعتبارات هزینه‌ای خود را در قالب قراردادهای پژوهشی با مبادله موافقت‌نامه به امر پژوهش اختصاص داده و این اعتبارات با هدف ارتقاء و رشد بهره‌وری در دستگاه‌ها باشد .

وی همچنین گفت: از مجموع طرح‌های پژوهشی واصله، طرح‌هایی که با شاخص‌های ابلاغی که همان قرار داشتن در چهارچوب سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و در راستای نقشه جامع علمی کشور و همچنین مرتبط با شرح وظایف تخصصی دفاتر استانداری و فرمانداری‌ها بوده و قابلیت کاربردی در سازمان را داشته باشند، در اولویت انتخاب قرار می‌گیرند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز