خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماکو:

خانوارهای ماکو بیشترین مشارکت را در سرشماری نفوس و مسکن داشتند

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۲۱۳

شاهین علیزاده گفت: در پایان اولین مرحله سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵، خانوارهای شهرستان ماکو بیشترین میزان مشارکت را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماکو،  شاهین علیزاده برگزاری نخستین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن به‌صورت اینترنتی را برگ زرینی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: بدون تردید این مهم جز در سایه الطاف و عنایات حضرت باری تعالی، رهنمودهای مقام معظم رهبری، تدابیر دولت خدمتگزار، همکاری صمیمانه و بی‌نظیر مردم شریف ایران، همیاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اهتمام دست اندرکاران سرشماری ممکن نبود.

وی افزود: در پایان اولین مرحله سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ که از ۳ الی ۳۰ مهر ماه بصورت اینترنتی برگزار شد، خانوار‌های ساکن در شهرستان ماکو با مشارکت ۹۷ /۶۱ درصد خود بیشترین میزان مشارکت را به خود اختصاص دادند که امید است شهروندان محترمی که به هر دلیلی نتوانستند در سرشماری اینترنتی شرکت کنند کمال همکاری را با ماموران آمارگیر داشته باشند.

فرماندار ماکو خاطرنشان ساخت: ماموران آمارگیر از ۲۸ مهرماه لغایت ۲۸ آبان‌ماه با مراجعه به درب منازل شهروندان اطلاعات اعضای خانوار‌ها را با استفاده از تبلت جمع‌آوری خواهند کرد و برای برنامه‌ریزی‌های لازم به‌منظور رشد، توسعه و آبادانی ایران اسلامی آن را در اختیار مسئولان و تصمیم‌گیران قرار خواهند داد.

مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان ماکو در پایان با تقدیر از همکاری و مشارکت اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه و جماعات، بخشداران مرکزی و بازرگان، شهرداران ماکو و بازرگان اساتید حوزه و دانشگاه، مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، فرهنگیان، دانش‌آموزان، دانشجویان، اصناف و کسبه، ماموران و عوامل اجرایی ستاد سرشماری شهرستان ماکو در برگزاری باشکوه. مطلوب سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن که منجر به ارتقاء جایگاه شهرستان در استان و کشور شد کمال و تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز