خبرگزاری کار ایران

حسامی خبر داد:

هم‌اکنون 220 بیمار سرطانی تحت پوشش موسسه صبا بوکان است

رئیس هیئت‌مدیره موسسه خیریه صبا بوکان گفت: هم‌اکنون 220 بیمار سرطانی تحت پوشش موسسه صبا است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوکان، رضا حسامی در جلسه هم‌اندیشی و تعامل بین موسسه خیریه صبا و شورای خیرین سلامت شبکه بهداشت و درمان بوکان که به منظور گسترش همکاری و تعامل در ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران سرطانی برگزار شد، گفت: هم اکنون 220 بیمار سرطانی تحت پوشش موسسه صبا است که واحد شیمی درمانی شورای خیرین بار بزرگ مالی و خطرات جاده‌ای را از دوش این عزیزان و این موسسه برداشته است.

وی افزود: قبلاً هزینه‌های زیادی در قالب پرداختی‌های ایاب و ذهاب بیماران بر عهده موسسه صبا بود که با راه‌اندازی این واحد در بوکان کل هزینه‌ها در زمینه دارو و دیگر اهداف خداپسندانه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رشید ایلخانی‌زاده مدیر اجرایی شورای خیرین سلامت بوکان نیز در این جلسه اظهار داشت: کار شورای خیرین با کمک خیرین شهرستان بوکان در حال پیشرفت است.

وی افزود: پروژه‌های جدیدی در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در دست اقدام است که با همیاری مردم عزیز شهرستان بوکان پشتوانه گرمی برای اجرایی شدن اهداف سلامت ایجاد خواهد شد.

عزیز شفیعی نایب‌رئیس شورای خیرین سلامت نیز در این جلسه گفت: شورای خیرین سلامت با استعانت از ایزدمنان و یاری خیرین عزیز و مسئولان پیش‌قدم امور بهداشتی و درمانی بوده و همکاری صمیمانه را با موسسه صبا در امور مشترک خواهد داشت.

شفیعی افزود: این شورا با همکاری فرماندار و نماینده شهرستان بوکان به جد پیگیر اخذ دستگاه رادیو تراپی برای شهرستان بوکان است.

وی همچنین از نحوه ارجاع بیماران به شیمی درمانی و راه‌های تعامل با موسسه صبا و تداوم امور خیرات مطالبی ایراد کرد.

حسن نوره عضو شورای خیرین سلامت نیز طی سخنانی گفت: پیشگیری بهتر از درمان است و در همین زمینه شورای خیرین سلامت در صدد تاسیس واحد سنجش سلامت است.

به گزارش ایلنا، در پایان جلسه تفاهم نامه‌ای بین شورای خیرین سلامت و موسسه خیریه صبا ثبت و به اجرا گذاشته خواهد شد.

کد خبر : ۴۲۴۰۷۶