خبرگزاری کار ایران

خیرین مهابادی کلنگ ساختمان دیالیز را محکم زدند

با حضور جمعی از مسئولان و خیرین مهاباد پروژه ساختمان دیالیز در محوطه بیمارستان امام‌خمینی(ره) کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از مهاباد، حمید هدایت‌فر رئیس شورای خیرین مهاباد با تقدیر از خیرین و بویژه خانم اطهری که با اهدای یک قطعه زمین  و فروش آن نخستین سنگ بنای این ساختمان را بنام خود کردند، اظهار امیدواری کرد: در تداوم ، تکمیل و ساخت این پروژه مردم و مسئولان همت مضاعفی داشته باشند که راه اندازی آن افتخاری برای این شهر خواهد بود.

سپس قادری سخنگوی شورای خیرین مهاباد درباره مشخصات این پروژه گفت: ساختمان دیالیز در زمینی به مساحت 1200 متر و زیربنای 1000 متر با اعتبار 20 میلیارد ریال با ظرفیت 40 تخت دیالیز و 4 تخت بیماران خاص  مشتمل بر غذاخوری، فضای استراحت و بخش‌های درمانی در یک طراحی زیبا احداث خواهد شد و می‌تواند الگویی برای سایر شهرستان‌ها هم باشد.

وی افزود: 600 میلیون ریال هزینه طراحی و نقشه‌برداری را خیرین تقبل و حدود دومیلیارد ریال در ابتدای امر خیرین نیکوکار کمک کرده و باعث شدند با اطمینان خاطر امروز این کلنگ را محکم می‌زنیم و ضمن اینکه دانشگاه تقبل کرده پس از اتمام پروژه نسبت به تامین نیروی انسانی و تجهیز آن اقدام کند.

در ادامه مراسم جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی بود که با تقدیر از مشارکت‌های نیکوکارانه خیرین در حوزه سلامت، گزارشی از اقدامات در ارتقای سلامت برای مردم مهاباد را اعلام و گفت: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ساخت بیمارستان جایگزین در مهاباد موافقت کرده‌اند و ساختمان دانشکده بهداشت و پیراپزشکی مهاباد بزودی تکمیل خواهد شد.

وی ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه افزود: بزودی با کلنگ‌زنی مجتمع 3500 متری هلال احمر و پروژه بیمارستان 36 تختخوابی تامین اجتماعی شاهد تحولی ارزشمند در ارتقای سلامت مهاباد خواهیم بود.

کد خبر : ۴۲۴۰۸۰