خبرگزاری کار ایران

محمدی خبر داد:

تجلیل از 18 نفر معلم پژوهشگر آذربایجان‌غربی در هفته پژوهش و فناوری

معاون آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: در هفته پژوهش و فناوری امسال از 18 نفر معلم استان به عنوان معلمان پژوهنده تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، ابراهیم محمدی امروز در اولین جلسه کمیته اجرایی هفته پژوهش اظهار کرد: با بررسی بیش از 900 اثر معلمان پژوهشگر استان، آثار 18 نفر معلم پژوهشگر استان به عنوان آثار برتر انتخاب شد که در هفته پژوهش و فناوری با عنوان معلمان پژوهنده مورد تجلیل قرار می گیرند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: امسال برنامه های استانی هفته پژوهش در بازه زمانی 14 الی 18 اذر ماه و برنامه های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در بازه زمانی 20 الی 25 آذر برگزار خواهد شد.

محمدی با تشریح برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری ادامه داد: برگزاری جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر استان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی با عنوان «فن بازار» و برپایی نمایشگاه آثار دانش‌آموزان پژوهشگر از شاخص ترین برنامه‌های این هفته خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در این جلسه مقرر شد برنامه های هفته پژوهش و فناوری در دو بخش معلمان و دانش آموزان برنامه ریزی و اجرا شود.

کد خبر : ۴۲۵۲۸۱