خبرگزاری کار ایران

علیرضا رادفر:

سفر رییس‌جمهور به آذربایجان‌غربی دستاوردهای خوبی برای توسعه و آبادانی استان داشت

معاون استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سفر رییس‌جمهور علی‌رغم برخی کارشکنی‌ها دستاوردهای خوبی برای توسعه و آبادانی استان داشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، علیرضا رادفر در آیین اهدا احکام اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان غربی که در محل سالن شهید نیکخواه استانداری ترتیب یافت، با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه روابط عمومی در اطلاع رسانی و معرفی عملکرد دولت به اقشار مختلف مردم گفت: متاسفانه در برخی موارد شاهد این موضوع هستیم که مدیر دستگاه اعتقادی به روابط عمومی و اصول اطلاع رسانی ندارد، در این موارد روابط عمومی ها با خلاقیت و کارکردهای مثبت و وزین جایگاه خویش را به سیستم مدیریت، تحمیل کنند.

رادفر گفت: بدون شک اگر روابط عمومی ها بتوانند با رعایت اصول حرفه ای و خلاقیت و کارهای مثبت خود را به سیستم تحمیل کنند ، مدیران نیز به اهمیت جایگاه آنان در ادارت پی خواهند برد.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه روابط عمومی هنر رسیدن به تفاهم و نزدیک کردن دلهاست و اکنون جامعه ما به این انسجام و همدلی بسیار نیاز دارد ، ادامه داد: روابط عمومی تا رسیدن به جایگاه واقعی خود در نظام اجرایی، راه درازی در پیش دارند.

وی با انتقاد از حذف جایگاه ادارت کل در سیسم اداری وزارت کشور و استانداری‌ها گفت: حذف ادارت کل روابط عمومی‌ها و یا تنزل آنها، اکنون جای تاسف و نگرانی دارد و بنده به شخصه منتقد این موضوع هستم و این کار غیر کارشناسی برای کلیت سیستم پر هزینه خواهد بود.

رادفر با اشاره به سفر اخیر رییس‌جمهور  به استان آذربایجان‌غربی و استقبال شایسته مردم استان از کاروان تدبیر و امید، با تقدیر از عملکرد مناسب روابط عمومی‌ها در این سفر گفت: سفر رییس‌جمهور به استان آذربایجان‌غربی علی‌رغم برخی کارشکنی‌ها به شکل مطلوبی انجام شد و این سفر دستاوردهای خوبی برای شتاب در توسعه و آبادانی استان به همراه داشت .

وی همچنین با اشاره به اینکه فضای حاکم بر رسانه های کشور متاسفانه بیشتر به سمت سیاه‌نمایی و برجسته‌سازی مشکلات و نادیده گرفتن اقدامات و عملکردها گرایش دارد، ادامه داد: از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود با ارائه عملکرد و اقدامات دولت ، مردم را بیشتر با این اقدامات آشنا کنند، از دولت قهرمان نسازید فقط آنچه هست را صادقانه به سمع و نظر مردم برسانید.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: متاسفانه اخلاقیات و مسئولیت‌های اجتماعی در برخی عرصه های رسانه ای برای مسایل جناحی و سیاسی کمرنگ شده و زیرپا گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به موفقیت کشورمان در مذاکرت هسته‌ای و به سرانجام رسیدن برجام گفت: با شکست برجام، اعتمادها و امیدها شکست می‌خورد، پیروزی در برجام ، پیروزی دولت تدبیر و امید نبود پیروزی نظام بود چرا که برجام یکی از استراتژی های نظام بود.

علیرضا رادفر ادامه داد: بعد از برجام تعامل ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها بین‌المللی افزایش یافته و دولت از این فرصت پیش آمده برای تعالی اهداف و برنامه نظام اسلامی استفاده مطلوب کرده است.

در پایان این مراسم از اعضای هیات‌رییسه قبلی شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر و احکام اعضای هیات‌رییسه جدید به آنان اهدا شد . همچنین در این مراسم از مجریان و قاریان سفر رییس جمهور به استان با اهدی لوح و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر : ۴۲۵۵۰۹