خبرگزاری کار ایران

علی‌اکبری:

اختصاص 5000 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز راهداری آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۹۴۸

مدیرکل راهداری آذربایجان‌غربی گفت: پنج‌هزار میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز بخش راهداری استان اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا، عبدالحسین علی‌اکبری در دیدار با فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی افزود: این میزان اعتبار، قابل توجه است و می‌تواند زمینه رسیدگی بهتر به حوزه راهداری را به ویژه در بخش ماشین آلات فراهم کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: راهداری زمستانی یکی از مهمترین وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که در این خصوص بسیج خوبی در استان انجام شده که امیدواریم این امر زمینه موفقیت بیشتر در فصل زمستان امسال را فراهم کند.

وی با اشاره به وجود صدها کیلومتر راه مرزی در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: رسیدگی به راه‌های مرزی استان از موضوعات مهمی است که به آن باید اهمیت داد تا مرزبانان ما بتوانند برای انجام ماموریت‌های خود با مشکل مواجه نشوند و ما سعی می‌کنیم در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهیم.

سردار عزت‌الله رشیدیان فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار از بازگشایی 24 مسیر مرزی در سال گذشته در استان خبر داد و افزود: هر سال از 25 اردیبهشت‌ماه برف‌روبی زمستانی راه‌های مرزی استان شروع می‌شود که امیدواریم اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این خصوص یاری‌گر ما باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز