خبرگزاری کار ایران

یوسفی به ایلنا خبر داد:

تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی اشنویه به 492 مورد رسید

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: از تعداد 492 واحدهای صنفی و صنعتی این شهرستان بازرسی انجام گرفت.

ابوبکر یوسفی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در اشنویه با اشاره به عملکرد این اداره در مهرماه امسال اظهار داشت: در این رابطه در راستای رصد و پایش مستمر وضعیت قیمت بازار انواع کالاها و خدمات اقدام به بررسی تغییرات قیمت 47 قلم کالای خوراکی شامل اقلام پروتینی، میوه و مرکبات،حبوبات، کالاهای‌اساسی، لبنیات، روغن‌های خوراکی، نهاده‌های دامی، صیفی‌جات و حیوانات زنده شد.

وی افزود: علاوه بر آن‌تغییرات قیمت 46 قلم کالای غیر خوراکی شامل لاستیک، آهن آلات، مصالح ساختمانی، روغن موتور، لوازم خانگی، کود و سم و لوازم التحریر انجام و درصد کاهش و افزایش قیمت‌ها به سازمان اعلام شد.

به گفته یوسفی، برگزاری جلسه کمیسیون نظارت، بررسی و پلمپ واحدهای فاقد پروانه کسب با همکاری اتاق اصناف و اماکن عمومی و انتظامی و نیز صدور 10 فقره پروانه کسب صنفی از سایر اقدامات این اداره بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه با اشاره به عملکرد واحد آرد و نان این شهرستان گفت: در این باره تعداد بازرسی از واحدهای نانوایی 155 مورد بوده که از این تعداد 9 مورد متخلف شناخته شد و برای آنها پرونده تخلفاتی به ارزش یک میلیون و 780 هزار و550 ریال صادر شد.

یوسفی تصریح کرد: بازدید از طرح های نیمه تمام متقاضی تمدید جواز تاسیس و تکمیل فرم های پیشرفت فیزیکی، تکمیل جداول مربوط به بروزرسانی اطلاعات واحدهای تولیدی شهرستان و واحدهای تولیدی راکد و نیز طرح های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی از سایر اقدامات مهرماه بوده است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی 492 مورد بوده که از این تعداد 15 واحد متخلف شناخته شد و پرونده تخلفاتی به ارزش 11 میلیون و 881 هزار و 500 ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی برای صدور رای نهایی ارسال شد.

کد خبر : ۴۳۴۱۷۴