خبرگزاری کار ایران

نماینده ارومیه :

کشور به تصمیمات عاقلانه نیاز دارد/احیای دریاچه را محدود به‌ بودجه‌ریزی جاری کشور نکنید

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۲۹۹

نماینده مردم ارومیه در جلسه‌ کمیسیون عمران مجلس و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن تسلیت به هموطنان کرمانشاهی، با اشاره موضوع بودجه در استان، گفت: باید در خصوص بودجه‌ریزی در فصل کار، چاره‌ای اساسی اندیشیده شود چرا که کار کردن در چنین شرایط جوی بسیار سخت است.

به گزارش ایلنا سیدهادی بهادری با اشاره به اینکه دمای هوا در آذربایجان،حدود ۱۲۰ روز از سال زیر صفر درجه است ، افزود:همان‌گونه که در جنوب کشور، گرمای بالای هوا در تابستان، شرایط کار را دشوار می سازد در آذربایجان نیز فصول سرما بسیار سخت است که شاید با تغییراتی در سیستم فصل بندی بودجه کشور بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

وی ضمن تاکید بر این موضوع که کشور به تصمیمات عاقلانه نیاز دارد افزود: در بحث " قیر" پیمانکاران ما امیدوار شده بودند و بسیاری از پروژه های ما به خاطر بحث "قیر"  فعال شده بود، ولی متاسفانه اخیراً  مغایر با بند (ه) تبصره ۱ قانون، فقط یکهزار و 800میلیارد تومان از بودجه 3هزار میلیارد تومان ابلاغ شده است که با وجود این شرایط، روند ادامه فعالیت پروژه‌ها رو به تعطیلی است که امیدواریم هر چه سریع‌تر در این خصوص تصمیماتی گرفته شود.

وی تشریح کرد: حدود ۸ میلیارد تن نمک در این دریاچه موجود است که در صورت خشک شدن نواحی شمال غربی کشور خالی از سکنه خواهند شد.

بهادری همچنین افزود:موضوع مهم استان در حال حاضر دریاچه_ارومیه است که باید فکر جدی به حال دریاچه ارومیه کرد. احیای دریاچه را نباید محدود به‌ بودجه‌ریزی جاری کشور کرد.

بهادری در پایان گفت:در خصوص احداث  قطار سریع السیر ارومیه_تبریز طبق قول‌های داده شده  رئیس جمهور در سفرهای استانی به این شهر و پیگیری‌های انجام شده ،امیدواریم این پروژه در برنامه بودجه سال آینده اعمال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز