خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

وجود مشکلات در سیستم درمانی کشور قابل کتمان نیست

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۰۷۰

آقازاده گفت: مشکلات‌حوزه بهداشت و درمان شهرستان سلماس فقدان دستگاه سی تی اسکن و c.r در بیمارستان ها است.

به گزارش ایلنا از سلماس، جواد آقازاده رئیس‌دانشگاه علوم‌پزشکی استان در روند سفر و بازدید از مراکز درمانی سلماس ضمن بازدید از مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان خاتم الانبیا سلماس بصورت میدانی در جریان مشکلات و کاستی های حوزه بهداشت و درمان این شهرستان قرار گرفت.

وی با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا ضمن مطلوب ارزیابی کردن ارایه خدمات درمانی به مراجعین گفت: وجود مشکلات در سیستم در مانی کشور قابل کتمان نیست و همواره می‌کوشیم بهترین خدمات را به مردم ارایه دهیم ولی هرزگاهی مشکلاتی در این سیستم می شود که آن نیز با همت همگانی قابل حل و فصل خواهد بود.

وی در ادامه سفر خود با حضور در فرمانداری سلماس مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان سلماس عدم وجود دستگاه سی تی اسکن و c.r در بیمارستان می باشد که در آینده نزدیک این دستگاه‌ها در اختیار بیمارستان سلماس قرار خواهد گرفت

وی در ادامه با اشاره به بدهی 650میلیارد تومانی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی گفت: 420 میلیارد تومان در ازای کارانه به عوامل دانشگاه بدهکار هستیم که با وصول بدهی از بیمه ها این مشکل نیز مرتفع خواهد  شد.

آقازاده با اشاره به توقف پروژه بیمارستان 160تختخوابی سلماس گفت:عملیات این پروژه که بدلیل عدم تامین و تخصیص اعتبار از جانب وزارت راه و شهرسازی متوقف شده است و پیش بینی می شود روند ساخت و ساز آن مقداری به طول بکشد.

وی در خاتمه گفت: با توجه به اینکه حوزه درمان یکی از مهمترین حوزه های خدمات رسانی به مردم است و مستقیما با جان مردم سر و کار دارد همواره سعی داریم تا با بهره گیری از بهترین پزشکان درصد رضایتمندی را از شبکه بهداشت و درمان ارتقا دهیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز