خبرگزاری کار ایران

افزایش دو درصدی تصادفات جرحی در آذربایجان غربی /42 ایستگاه انتظامی آماده خدمات رسانی به گردشگران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۴۰۸

در سال ۹۶، کشفیات پلیس فتا نسبت به سال گذشته ۴۳ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آذربایجان غربی؛ سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در نشست پایانی سال با خبرنگاران که در راستای تشریح عملکرد یکساله نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار فقره در چهارشنبه سوری سال جاری کشف شده است که این آمار نسبت به سال گذشته شاهد ۱۲ درصد افزایش بوده است.

سردار اصلانی در خصوص تصادفات جرحی در استان گفت: تصادفات جرحی آذربایجان غربی امسال ۲ درصد افزایش داشته است و ۱۳ هزار و ۴۸۹ نفر در تصادفات مجروح شده اند از سویی ۵۰۳ نفر در تصادفات جان خود را از دست داده اند که نسبت به سال گذشته ۴ درصد کاهش یافته است.

وی از کشف ۲۷۸ پرونده جرایم اقتصادی به ارزش ریالی یک هزار و ۷۰ میلیارد ریال خبر داد و عنوان کرد: در حوزه پلیس آگاهی نیز در این مدت ۱۰۹ باند سرقت متلاشی شده است  و کالاهایی به ارزش ۲۷۶ میلیارد ریال از مالخرها بازپس گیری شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۸۲ درصد از کل سرقت ها به وقوع پیوسته در سالجاری خبر داد و افزود: در حوزه فضای مجازی نیز یک هزار و ۱۳۵ پرونده تشکیل شده است که از این میزان یک هزار و ۲۵۵ فقره آن کشف شده است.

وی افزود: عمده جرایم به وقوع پیوسته در استان  را کلاهبرداری رایانه ای، هتک حرمت و نشر اکاذیب، مزاحمت و تهدید و اخاذی اینترنتی برشمرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به آمار جرم در زمینه پلیس فتا گفت: امسال افرایش ۴۳ درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته داشته ایم و اولویت کلاهبرداری رایانه ای به ۳۸۳ فقره بوده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات و آمادگی پلیس استان برای تعطیلات عید نوروز گفت: غیر از ایستگاه های مصوب ۴۲ ایستگاه ویژه نوروز خواهیم داشت و از ۲۸ اسفندماه ایست بازرسی‌ها شروع به کار خواهند کرد.

سردار اصلانی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین نیروهای انتظامی در پارک‌ها و مکان های تفریحی مستقر و در حال گشت زنی خواهند بود و ۷۸۰ واحد گشت زنی در طول نوروز به طور مداوم گشت زنی خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز