خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفتگو با ایلنا:

تعداد زنان خیابانی تهران کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۵۸

اگر در ۴۸ ساعت اول دخترانی که از خانه گریخته‌اند دچار بحران نشوند؛ می‌توان آن‌ها را مدیریت کرد / عموماً دخترانی که به زنان خیابانی تبدیل می‌شوند؛ شهرستانی‌هایی‌‌اند. آنها از خانه فرار کرده یا کسانی آن‌ها را به تهران آورده‌اند.

ایلنا: عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به کاهش تعداد زنان خیابانی شهر تهران به نسبت گذشته از رسیدن سن این زنان به ۱۶ سال خبر داد.

" معصومه آباد " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه خوشبختانه تعداد زنان خیابانی در شهر تهران کم شده است؛ اظهار کرد: کمترین سن زنان خیابانی ۱۶ یا ۱۷ سال است که عموماً این دختران که به زنان خیابانی تبدیل می‌شوند شهرستانی‌هایی هستند که به دلایل مختلف از خانه فرار کرده یا کسانی آن‌ها را به شهر تهران آوردند.

وی با بیان اینکه تهران محل زندگی این دختران نیست درباره چرایی ادعای کاهش تعداد زنان خیابانی شهر تهران پاسخ داد: ما تعریف خاصی از این مسئله داریم و از آنجا که مرکز پیام را در منطقه ۱۲ شهرداری تهران راه‌اندازی کرده‌ایم و تا حدودی دخترانی را که از خانه‌شان به هر دلیلی فرار می‌کنند ساماندهی کرده‌ایم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه این مطلب را براساس اطلاعاتی که در دست دارم می‌گویم، تصریح کرد: با وجود مراکز پیشگیری قطعاً بسیاری از آمارهای موجود کاهش می‌یابد.

آباد با بیان اینکه دخترانی که به هر دلیلی از خانه‌شان فرار می‌کنند به " دختران گریز از خانه " معروف‌اند؛ اظهار داشت: اگر در ۲۴ یا ۴۸ ساعت اول این دختران دچار بحران نشوند می‌توان آن‌ها را مدیریت کرد.

به گفته وی؛ این افراد به هر دلیلی که دچار بحران می‌شوند اگر در فضای امنی قرار گیرند کمتر آسیب می‌بینند چراکه در شرایط بحرانی نخستین روزهای فرار از خانه ایجاد فضای امن برای آن‌ها و ارائه مشاوره می‌تواند فضای ارتباطی برای برگشت آن‌ها به خانواده را فراهم سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز