خبرگزاری کار ایران

سقوط جرثقیل حادثه آفرید

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۲۱

در خیابان نیاوران بالا‌تر از سه راه یاسر وزنه تعادل یک دستگاه جرثقیل ۱۶۰ تنی که در حال باز کردن یک جرثقیل ساختمانی در یک ساختمان ده طبقه در حال ساخت بود، به علت بی‌احتیاطی به حیاط ساختمان مجاور سقوط کرد.

ایلنا: بامداد امروز یک جرثقیل ۱۶۰ تنی در خیابان نیاوران حادثه آفرید. در این حادثه سه نفر مصدوم و یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و یک موتور سیکلت و یک خودرو کیا تخریب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در ساعت ۱ و ۵۴ دقیقه بامداد در خیابان نیاوران بالا‌تر از سه راه یاسر وزنه تعادل یک دستگاه جرثقیل ۱۶۰ تنی که در حال باز کردن یک جرثقیل ساختمانی در یک ساختمان ده طبقه در حال ساخت بود، به علت بی‌احتیاطی به حیاط ساختمان مجاور سقوط کرد.

این وزنه که چهار و نیم تن وزن داشت بر روی یک دستگاه خوردو پِژو ۲۰۶ و یک دستگاه موتورسیکلت می‌افتد و سبب تخریب کامل آن می‌شود و تکه‌های جرثقیل ساختمانی نیز به یک دستگاه خودرو کیا را که در خیابان پارک شده اصابت می‌کند.

به گفته ملکی دیوار اتاق سرایداری ساختمان مجاور نیز تخریب و خانم میانسالی که در آن اتاق بود از ناحیهٔ پا مصدوم می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه در اثر این حادثه پنج نفر در ساختمان محبوس می‌شوند که توسط آتش نشانی نجات می‌یابند گفت: علاوه بر آن راننده جرثقیل و اپراتور آن نیز بر اثر برخورد قطعات آسیب می‌بینند که همه این مصدومان تحویل عوامل اورژانش می‌شوند و عملیات در ساعت ۴ و ۵۸ دقیقه به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز